دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1396 - 15:39

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با خانواده شهید حسن‌نژاد

رئیس، معاونان، مدیران، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با خانواده پاسدار شهید حاج سلیمان حسن نژاد دیدار کردند.
کد خبر : 215407

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این دیدار، آرامش و امنیت کشور را ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی دانست که در آن شرایط حساس با بصیرت و آگاهی و ولایت مداری خود، دست از زندگی مادی کشیده و به فرمان ولی خود لبیک گفتند.


او فراموش نکردن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و خانواده آنان را حداقل کاری دانست که وظیفه اخلاقی تمام افراد جامعه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد زحمات و ایثارگری های همسران و فرزندان شهدا بعد از شهادت را کاری بزرگ برشمرد و همراهی با خانواده های شهدا در زنده نگه داشتن، ترویج و ادامه دادن راه و مسیر مد نظر شهدا برای ارتقای هنجارهای اجتماعی و تعالیم اسلامی را ضروری و لازم عنوان کرد.



در این دیدار فرزند شهید حسن نژاد با قدردانی از این اقدام ارزشمند دانشگاهیان، آن را نشان دهنده وجود ارزش های انقلابی و اسلامی در بدنه دانشگاه دانست که در نتیجه به تربیت انسانهایی انقلابی و متخصص خواهد انجامید.


به گزارش آنا، پاسدار شهید حاج سلیمان حسن نژاد متولد روستای میرحسنی از توابع لامرد است که در مهر سال 1363 در مهاباد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته