دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1396 - 15:35

چاقوکشی دو دانش‌​آموز در سراوان/ قتل نوجوان 15 ساله

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از مرگ یک دانش آموز سراوانی در درگیری و نزاع با همکلاسی‌اش خبر داد.
کد خبر : 215388

علی مرادی، مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از درگیری دو دانش آموز در فضای خارج از مدرسه خبر داد و گفت: دو نفر از دانش آموزان پایه یازدهم رشته مکانیک صبح امروز در مدرسه با یکدیگر درگیر می‌شوند که پس از درگیری حوالی ساعت 9 مدرسه را ترک می‌کنند.


وی افزود: گویا این افراد در فضای خارج از مدرسه چاقو داشتند که ضمن درگیری، ضرباتی با چاقو به یکدیگر وارد می‌کنند.


مرادی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از دانش‌آموزان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد و دیگری تحت نظر عوامل پلیس در بیمارستان سراوان بستری است.


شناسایی قاتل توسط پلیس


سرهنگ احمد طاهری، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان نیز در خصوص این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل نوجوان ۱۵ ساله درنزدیکی یکی از مدارس شهر ماموران انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.


وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه جرم دریافتند مقتول با یکی از همکلاسی‌های خود در مدرسه مشاجره و درگیری پیدا کرده و در این درگیری قاتل که یک دانش آموز ۱۵ ساله بوده با ضربه چاقو وی را به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است.


این مقام انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان در پایش‌های اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، هویت قاتل را شناسایی و آن را در یک عملیات ضربتی در کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته