دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1396 - 11:16
حق پرستی در گفت و گو با آنا مطرح کرد

ادعای حمایت روحانی از لاریجانی شگرد اصلاح‌طلبان برای سنجش ذائفه ملت

عضو حزب اسلامی کار با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از الان باید در پی ایجاد بستری مناسب برای حرکتی تازه باشند، ادامه داد: بیان اظهاراتی همچون حمایت روحانی از لاریجانی، شگرد اصلاح‌طلبان برای سنجش رویکرد و ذائقه ملت است.
کد خبر : 215387

اسماعیل حق‌پرستی درگفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، با بیان اینکه جریان اصلاحات متشکل از طیف های گوناگونی است که شاید ورود مستقل این جریان به انتخابات سال 98 مورد تایید همه آنها نباشد، گفت: من جزو تشکل صنفی خانه‌ کارگر هستم و مستقل شدن برای تشکل صنفی ما، به معنای تبدیل به یک تشکل صنفی مستقل است، سایرین نیز می توانند بدین صورت عمل کنند، اما میزان عمل کردن این موضوع باید محک زده شود.


وی با بیان اینکه اصلاح طلبان در مسیری که قرار گرفته اند، بد عمل نکرده اند، افزود: با این حال باید توجه کرد که در صورت ایجاد تفرقه میان آنها، این روند و مسیر از دست می‌رود. بنابراین باید توجه داشت که اگر وحدت ملی اصلاح‌طلبان از دست برود، آنها برای آینده، قدرت و نیروی لازم را نخواهند داشت.


عضو حزب اسلامی کار با بیان اینکه اگر اصلاح طلبان سفره شان را جدا نکرده و در تعامل با یکدیگر اندکی تاب بیاورند، نتایج بهتری بدست خواهند آورد، تصریح کرد: اصلاح طلبان باید بدانند که جامعه به وحدت این جریان تا تعدد اندیشه آنها بیش تر تمایل دارد.


وی با بیان اینکه اصلاح طلبان از الان باید در پی ایجاد بستری مناسب برای حرکتی تازه باشند، ادامه داد: بیان اظهاراتی همچون حمایت روحانی از لاریجانی، شگرد اصلاح طلبان برای سنجش رویکرد و ذائقه ملت است.


حق پرستی با بیان اینکه باید درگذر زمان، رویدادهایی رخ دهد تا در چهارسال آینده زایش تازه‌ای برای اصلاح طلبان بوجود آید، ادامه داد: برای اصلاح طلبان فرقی نمی‌کند که این زایش نامش لاریجانی باشد یا هر شخص دیگر. آنها اینگونه تحلیل ها را کلید می زنند تا در آینده دستشان پر باشد.


عضو حزب اسلامی کار با بیان اینکه قطعا اصلاح طلبان نمی توانند دوباره در مورد روحانی اجماع کنند، بنابراین از الان در مورد فرد دیگری برنامه ریزی می کنند و این فرد هم باید دارای پرستیژ تازه‌ای هم باشد، گفت: در هر صورت اصلاح طلبان می دانند که از الان باید جامعه را آماده کنند و انگیزه های آنها را زنده نگه دارند، زیرا به رای دادن آنها نیاز دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب