دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان:

حوزه آموزشی واحدهای دانشگاهی بر اجرای دقیق مقررات ترم تابستانه نظارت داشته باشند

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دانشجویان را مایه سربلندی و گنج‌های مادی و معنوی کشور دانست و تاکید کرد: حوزه آموزشی واحدهای دانشگاهی بر اجرای دقیق مقررات ترم تابستانه نظارت داشته باشند.
کد خبر : 21518

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور در نشست شورای آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که با حضور معاونان آموزشی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه در واحد شوشتر برگزار شد، آموزش را به عنوان یکی از ستون های استوار دانشگاه خواند و با اشاره به این مطلب که آگاهی، اقتدار، وجدان کاری، پایبندی و اجرای آیین نامه ها و بخشنامه های آموزشی از جمله ملاک های عملکرد معاونین آموزشی مطلوب است، گفت: باید زمینه ای ایجاد شود تا دانشجویان پس از پایان تحصیل خود به وجود دانشگاهی با آموزش استاندارد و مطلوب افتخار کنند.


وی دانشجویان را مایه سربلندی و گنج های مادی و معنوی کشور دانست و تصریح کرد: آینده کشور متعلق به دانشجویان است، بنابراین ارتقای آموزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی آنان می تواند در آینده جامعه را به سوی پیشرفت و ترقی سوق دهد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان افزود: دانشجویان به عنوان مهندسان و معماران آینده کشور باید از سوی مسئولان دانشگاهی مورد توجه خاص قرار گیرند و بدانند که هرگونه اغماض و سستی درتربیت علمی و فرهنگی آنان خیانت بزرگ در حق جامعه و مملکت است .


بختیارپور با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و شروع ترم تابستانه در واحدها و مراکز آموزشی استان خوزستان گفت: حوزه آموزشی واحدهای دانشگاهی بر اجرای دقیق مقررات ترم تابستانه و برگزاری تمام کلاس ها نظارت داشته باشند.


دکتر غفار پوربختیار رییس واحد شوشتر هم که میزبانی این نشست را برعهده داشت با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه جامع در یک سال اخیر پرداخت و با اشاره به وجود 8 دانشکده مصوب، 8 مجله علمی و تخصصی، 36 رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی گفت: واحد شوشتر با توجه به استعدادها و ظرفیت های آن می تواند به عنوان قطب علمی و تحقیقاتی استان خوزستان تبدیل شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته