دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هوشنگ نصیرزاده درگفت‌‌وگو با آنا؛

بازیکنان طلب‌کار با سند به باشگاه بیایند/ سه امتیاز دربی تبریز را می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: هر بازیکنی که مدعی است از ما طلب دارد می‌تواند با اسنادی که در اختیار دارد به باشگاه بیاید تا بعد از بررسی طلبش را بگیرد.
کد خبر : 215168

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه گسترش پس از هفته‌ها توانست از رده شانزدهم جدول جدا شود، گفت: «ما با برنامه و هدف مشخصی دست به انتخاب لوکا بوناچیچ زدیم و با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در میان بازیکنان تیم داشتیم، نتوانستیم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم اما قرار بر این نبود که با عدم موفقیت تیم در چند بازی به راحتی با سرمربی تیم خداحافظی کنیم و به‌دنبال سرمربی جدیدی باشیم.»


او ادامه داد: «تیم گسترش در بازی‌های بعدی موفق‌تر هم خواهد بود چرا که بازیکنان به درک خوبی از همدیگر و خواسته‌های سرمربی رسیده‌اند. پیروزی خارج از خانه برابر سیاه‌جامگان نشان داد که با حمایت و اعتماد به سرمربی می‌توان به اهداف مورد نظر نزدیک شد. اگر نمودار کلیه تیم‌ها را تا پایان هفته هفتم نگاه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که کمتر تیمی توانسته از همان ابتدا پرقدرت جلو برود و این طبیعت لیگ است که تیم ها آهسته آهسته شکل بهتری پیدا می‌کنند. در این میان تیمی موفق‌تر است که زودتر بتواند به هارمونی مناسب برسد.»




مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره دیدار با تراکتورسازی در دربی تبریز اظهارداشت: «بازی بسیار دشواری پیش روی ماست. باید با تمام قدرت به میدان برویم تا دست‌خالی از میدان خارج نشویم. از آنجایی که هر دو تیم نیاز به 3 امتیاز بازی دارند به طور حتم بازی تماشایی را تماشاگران خواهند دید. امیدوارم که بتوانیم با ارائه بازی بهتر و استفاده مناسب‌تر از فرصت‌ها برنده شویم. البته پیروزی حق تیمی است که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند.»




وی درباره اینکه اگر گسترش نتواند در دیدارهای بعدی رضایت مدیران باشگاه را برآورده سازد، احتمال جریمه کادرفنی و بازیکنان وجود دارد یا نه، بیان داشت: «ما در آیین‌نامه باشگاه هم تشویق داریم و هم تنبیه؛ اما ترجیح می‌دهیم بیشتر تیم را مورد تشویق قرار دهیم. این موضوع با کسب نتایج مورد انتظار انجام می‌شود. سعی می‌کنیم با حمایت مناسب از کادرفنی و بازیکنان شرایطی حاصل کنیم که جایگاه‌مان در جدول بهتر از رتبه فعلی شود.»




نصیرزاده درباره اینکه برای حاج‌محمدی و کاخا که از تیم گسترش فولاد جدا شدند، بازیکنان جایگزین برای انتقال به این تیم از سوی کادرفنی مشخص شده‌اند یا نه، اظهار کرد: «با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات ما تنها می‌توانیم بازیکنان آزاد را جذب کنیم و باید نفراتی جذب شوند که برای تیم موثر باشند. این اتفاق انجام می‌شود و با نظر مستقیم سرمربی تیم بازیکنان موثری را جذب می‌کنیم. البته ما برای جذب مهره‌های موردنظرمان نیازمند صبر هستیم تا بازیکنان موردنظرمان را به تیم بیاوریم.»




او درباره بازیکنان طلبکار گسترش فولاد نیز عنوان کرد: «گسترش بدهی به بازیکنی ندارد و یکی از باشگاه‌هایی است که همواره با بازیکنان قبلی و فعلی‌اش به تفاهم رسیده است. آنهایی که مدعی هستند از باشگاه طلبکارند احتمالا از باشگاه‌های دیگری پول می‌خواهند و قصد دارند با مصاحبه‌های‌شان فضایی را فراهم کنند که به ضرر باشگاه گسترش باشد. البته می‌دانم که یک کارگزار پشت این ماجراست ولی هر بازیکنی که مدعی است از ما طلب دارد می‌تواند با اسنادی که در اختیار دارد به باشگاه بیاید.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته