دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زنگ مهر در مدارس سما مشهد طنین‌انداز شد

زنگ مهر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، صبح امروز در مدارس سما مشهد طنین‌انداز شد.
کد خبر : 215077

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس سما مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مجتمع آموزشی دخترانه سما 6 مشهد برگزار شد.


دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و دکتر محمدرضا ناصری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما با حضور در جمع دانش آموزان، اولیا و کارکنان مجتمع آموزشی دخترانه سما(6) مشهد، در مراسمی زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس سما مشهد را نواختند.


پس از پایان این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و هیات همراه از کلاس‌ها و تجهیزات این مجتمع، (دبیرستان دخترانه دوره دوم سما6، دبیرستان دخترانه دوره اول سما6 و دبستان دخترانه سما 4) بازدید کردند.


با تحولات جدید شاهد بالندگی بیشتری در حوزه سما خواهیم بود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم با توجه به جایگاه خوب مدارس سما مشهد، ابراز امیدواری کرد که با تحولاتی که اتفاق خواهد افتاد، این اطمینان را به خانواده ها می‌دهم که از امسال شاهد بالندگی بیشتری در حوزه سما خواهیم بود.


دکتر مهدی ملک نژاد با بیان اینکه تمام امکانات دانشگاه را چه در حوزه تعلیم و تربیت، چه آزمایشگاهی و چه استادان، در خدمت سما خواهیم گذاشت از خانواده‌ها خواست تا برای بهتر شدن شرایط، حتما انجمن اولیا و مربیان را در مدارس سما توسعه دهند و همکاری خود را با مدیران افزایش دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ابراز امیدواری کرد که با توجه به جایگاه مدارس سما، بیش از پیش شاهد تاثیرگذاری این مدارس در آینده کشور باشیم و با توجه به شرایط خوب دانشگاه، امیدواریم دانش‌آموزان سما را در آینده به عنوان اعضای هیات علمی و نخبگان کشوری در دانشگاه شاهد باشیم.


ملک نژاد با مخاطب قراردادن دانش‌آموزان سما گفت: «از همه شما دانش‌آموزان می‌خواهم بیش از پیش تلاش کنید تا افتخارات شما بیشتر شود چون شکوفایی شما باعث افتخار ما خواهد بود.»


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد نیز با توجه به فرارسیدن ماه محرم به دانش آموزان توصیه کرد: «باید ببینیم امام حسین (ع) از ما چه می‌خواهد و اگر شیعه و رهرو آن حضرت هستیم باید کاری کنیم که از ما خشنود باشند.»


دکتر محمدرضا ناصری با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید نسبت به مدرسه خود تعصب داشته باشند، افزود: «باید کاری کنید تا مدرسه شما در سطح شهر، استان و کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.»


وی از دانش‌آموزان خواست تا در کلاس اعتماد به نفس داشته باشند، انضباط فردی و اجتماعی را در مدرسه رعایت کنند به نماز جماعت اهمیت بیشتری بدهند و به تمیز نگهداشتن مدرسه کمک کنند.


ناصری از راه‌اندازی بازارچه های فروش دانش‌آموزی در مدارس سما مشهد در آینده خیلی نزدیک خبر داد و با توجه به شعار امسال سازمان سما افزود: «شعار امسال سما هر دانش آموز یک مهارت» است و دانش‌آموزان می‌توانند با مشارکت در فعالیت‌های فوق برنامه، این مهارت‌ها را تمرین کنند که این به شادی و نشاط آنان کمک بسیار زیادی می‌کند.»


در این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سما مشهد از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد به صدا درآمد.


پس از پایان این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و هیات همراه از کلاس‌ها، امکانات و تجهیزات مجتمع که شامل دبیرستان دخترانه دوره دوم سما6، دبیرستان دخترانه دوره اول سما6 و دبستان دخترانه سما 4 است، بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته