دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1396 - 15:19
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت:

انگیزه دانشگاهیان برای تولید علم و فناوری بومی افزایش یافته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: بدون شک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری «سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، انگیزه دانشگاهیان و فرهیختگان برای تولید علم و فناوری بومی افزایش یافته است و این امر نوید سال تحصیلی پربار را می‌دهد.
کد خبر : 215007

به گزارش خبرگزاری آنا متن پیام دکتر سید ابراهیم حسینی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96 به شرح زیر است: آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیات علمی و کارکنان پر تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تبریک عرض می‌کنم.


امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی توام با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد.


سال‌هاست که در کشور عزیزمان ایران، شروع سال تحصیلی با عطر دل‌انگیز شهدای دوران دفاع مقدس همراه شده است و همچنین امسال با دهه اول محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) نیز تقارن یافته است، با عرض تسلیت این ایام وگرامیداشت هفته دفاع مقدس از خداوند متعال خواستارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و خون پاک سیدالشهدا و ارواح بزرگ شهدای دفاع مقدس همه ما را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و موفقیت در عرصه های علمی و فرهنگی یاری کند.


بدون شک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری «سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، انگیزه دانشگاهیان و فرهیختگان برای تولید علم و فناوری بومی افزایش یافته است و این امر نوید سال تحصیلی پربار را می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته