دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیروس پورموسوی در گفت وگو با آنا؛

خاطرات خوبی از استقلال خوزستان دارم/ توجهی به جایگاه تیم در جدول نداریم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: من بهترین سال‌های عمرم را در استقلال خوزستان گذراندم و خاطرات خوبی از این تیم دارم.
کد خبر : 214929

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با یک گل در آبادان از سد صنعت نفت بگذرد تا خودش را در جمع مدعیان لیگ برتر در پایان این هفته قرار دهد. فولادی‌ها در هفته هشتم باید در دربی دیگر خوزستان به مصاف استقلال بروند.


سیروس پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی فولاد مقابل صنعت نفت در آبادان گفت: «خدا را شکر می‌کنیم که بازی حساس و سختی را با برد پشت سر گذاشتیم و این پیروزی را به همه زحمتکشان و کارگران شرکت فولاد تقدیم می‌کنیم. پیروزی در آبادان مقابل تیم پرمهره صنعت نفت کار سختی است اما بازیکنان ما موفق شدند با تلاش خودشان این تیم را شکست دهند.»


وی در خصوص عملکرد ضعیف رحیم زهیوی در گلزنی برای فولاد افزود: «رحیم زهیوی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است که در فصل گذشته زمانی که به قطر رفت با مصدومیت مواجه شد. بعد از پایان مصدومیتش در ابتدای امسال هم مصدوم شد که دو سه هفته ابتدایی لیگ را از دست داد. اما رفته رفته وضعیتش بهتر می‌شود و مطمئن هستیم در هفته‌های آینده گلزنی این بازیکن هم شروع خواهد شد.»


سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان در رابطه با تقابل هفته آینده این تیم مقابل فولاد گفت: «من سال‌ها در استقلال خوزستان مربیگری کردم و با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدم. در دو سال گذشته هم بهترین نتایج را با استقلال خوزستان کسب کردیم و هم در لیگ برتر قهرمان شدیم و هم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی صعود کردیم. استقلال در این فصل هم تیم خوبی است و شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن یک اتفاق بود.»


وی ادامه داد: «استقلال برای ما قابل احترام است و امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی را از هر دو تیم شاهد باشیم. فوتبال حرفه‌ای است و من هم مجبورم که روی نیمکت فولاد در مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرم. از همه هواداران استقلال خوزستان ممنون هستم که در همین هفته در بازی مقابل صنعت نفت از تیم ما حمایت کردند.»


سرمربی فولاد در مورد شانس این تیم برای حضور در جمع مدعیان تا پایان لیگ گفت: «من قبل از بازی به بازیکنان خودم سفارش می‌کنم که هیچ توجهی به جدول نداشته باشند و در هر بازی که به زمین می‌روند هدف آنها ارائه بهترین عملکرد خودشان باشد. این روند را تا پایان لیگ ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم که در رتبه خوبی قرار بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته