دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر راه همزمان با اولین روز از آغاز سال تحصیلی ۹۶؛

ضرورت پشتیبانی وزارتخانه‌ها از بخش‌های آموزشی کشور

وزیر راه و شهرسازی همزمان با اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید ضمن بازدید از هنرستان فنی قدس واقع در منطقه ۶ تهران در جمع هنرجویان و معلمان این مدرسه حضور یافت و زنگ آغاز تحصیل را به صدا درآورد.
کد خبر : 214907

به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی همزمان با اولین روز از بازگشایی مدارس در سراسر کشور گفت: باید بار دیگر در دولت و همچنین در وزارتخانه خودمان، فکر کنیم که شما جوانان چه مسائل و مشکلاتی را می‌توانید در این کشور حل کنید که نه تنها برای آینده خودتان بلکه برای آینده کشور نیز مفید باشد.


وی با اشاره به این مطلب که وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی) دارای هزاران هزار فرصت شغلی برای جوانان است، ادامه داد: در حقیقت تمامی اهداف و مأموریت‌هایی که به وزارتخانه ما وابسته است به نحوی نیازمند مهارت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که شما با توجه به حرفه خودتان می‌توانید مسائل آنان را رفع کنید.


عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: از این پس باید ببینیم که به عنوان بهره‌بردار از خدمات آینده این نسل به ویژه در هنرستان‌ها چه کمکی می‌توان انجام داد و از سویی دیگر چگونه ارتباط خود با این مراکز آموزشی صنعتی را می‌توان افزایش داد.


وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این مطلب که ما باید چگونگی پشتیبانی وزارتخانه از بخش آموزش و پرورش به ویژه در حوزه حرفه‌آموزی را در کشور یاد بگیریم گفت: من قطعا در این دوره به این مسئله توجه کرده و شاید فعالیت‌های خود را از همین هنرستان قدس به عنوان نمونه در سطح کشور آغاز کنم.


عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه خطاب به دانش‌آموزان اعلام کرد: بدون شک کسی می‌تواند در آینده فردی موفق باشد که بتواند مشکل و مسئله‌ای را رفع کند و در غیر این صورت آن فرد نه تنها به کشور بلکه به خود نیز نمی‌تواند کمکی کرده باشد.


وزیر راه و شهرسازی افزود: آنچه که من امروز مشاهده کرده و متوجه شدم آن است که شما در حال حاضر چگونگی رفع مسائل و مشکلات را در این هنرستان فرا می‌گیرید که قطعا اصلی‌ترین نکته در همین دوره‌های آموزشی به شمار می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته