دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1396 - 13:24
آزادمنش در گفت‌وگو با آنا:

آشفتگی در اصلاح‌طلبان امید پیروزی را از بین می‌برد/ میوه تلاش اصلاح‌طلبان را کارگزاران می‌برند

عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره ورود مستقل اصلاح‌طلبان در انتخابات 98، گفت: باتوجه به آشفتگی‌ موجود در اردوگاه اصلاح‌طلبان، مگر می‌توان به پیروزی آنها در آینده‌ای نزدیک، امید داشت؟
کد خبر : 214822

آزادی آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا، با اشاره به اظهارنظرهایی درباره ورود مستقل اصلاح‌طلبان در انتخابات 98، گفت: باتوجه به آشفتگی‌ موجود در اردوگاه اصلاح طلبان، مگر می توان به پیروزی آنها در آینده ای نزدیک، امید داشت؟


وی با بیان اینکه حضور مستقل اصلاح‌طلبان در حوزه‌ی سیاسی، در مدت کوتاه نیز قابل پیش بینی نیست چه رسد به دوسال آینده، ادامه داد: متاسفانه گروه‌های سیاسی آن‌چنان که باید خواسته‌های مردم را برآورده نمی‌کنند که بتوان در مورد رای دادن مردم در آینده با قطعیت نظر داد.


عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در پایان این مردم هستند که نتیجه اصلی را معین می کنند، افزود: تا الان، هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان در مقاطع مختلف نتوانستند رضایت مردم را کسب کنند، بنابراین با توجه به شرایط موجود، خردمندانه و عالمانه نیست که بگوییم قطعا اصلاح‌طلبان در سال 1400 فاتح میدان خواهند بود.


وی با بیان اینکه میوه تلاش اصلاح‌طلبان را کارگزاران می‌برند، توضیح داد: این امر دو دلیل دارد، دلیل اول تجربه کامل در فعالیت های اجرایی و دلیل دوم همبستگی موجود در این گروه است. اگر دقت کنید حاکمیت عمده شورای شهرهای بزرگ با کارگزاران بوده و حتی رئیس شورای شهر تهران کاملا وابسته به این جریان است.


عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در کشور برای مردم، مثل وضعیت صفا و مروه برای هاجر است، توضیح داد: مردم هشت سال به سمت اصلاح طلبان روی می آورند و هشت سال به سمت اصولگرایان، با این حال هیچ یک نیز مشکلات اساسی و پایه ای مردم را حل نمی کنند، بنابراین باید دانست که به توانمندی‌های این گروه نباید دل بست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته