دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود خوردبین:

تماشاگران اصفهان رفتار بدی با ما داشتند/ امیدوارم الهلال را شکست دهیم

سرپرست پرسپولیس گفت: الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود کنیم.
کد خبر : 214808

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «بازی خوبی هر دو تیم انجام دادند و ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما بازیکنان ما با بی‌دقتی موقعیت‌های خودشان را از دست دادند. سپاهان از دو موقعیت خودش استفاده کرد و دوبار دروازه ما را باز کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد.»


وی در خصوص فحاشی‌ هواداران سپاهان به پرسپولیسی‌ها افزود: «در ورزشگاه نقش جهان هم به ما فحاشی شد و هم چند نارنجک پرتاب کردند که جو خیلی بدی در بازی حاکم بود. من نمی‌دانم چرا تماشاگران تیم‌های دیگر به پرسپولیس توهین می‌کنند. من در بازی مقابل سپاهان به ناظر بازی تذکر دادم و او هم در چند مورد حواشی را یادداشت کرد، امیدوارم ترتیب اثر داده شود.»


خوردبین در رابطه با از دست دادن 5 امتیاز در دو بازی گذشته پرسپولیس در لیگ بیان کرد: «پرسپولیس دو هفته 5 امتیاز را از دست داد که بازیکنان ما در هر دو بازی اصلا نمایش بدی نداشتند. پیکان دقیقه 5 روی ضربه ایستگاهی گل زد و 85 دقیقه دفاع کرد و سپاهان هم روی دو حمله دروازه ما را باز کرد. بازیکنان ما در هر دو بازی اشتباهات زیادی داشتند و نتیجه‌اش هم از دست رفتن 5 امتیاز مهم بود.»


سرپرست پرسپولیس در رابطه با بازی مهم این تیم مقابل الهلال گفت: «الهلال تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیاست. دو بازی در دور گروهی با این تیم مساوی کردیم و امیدواریم این بازی مهم را با برد پشت سر بگذاریم.»


وی در خصوص وضعیت احمد نورالهی گفت: «پیگیر وضعیت احمد نورالهی هستیم و امیدوارم سازمان نظام وظیفه هر چه زودتر مجوز بازی این بازیکن برای پرسپولیس را صادر کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب