دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1396 - 12:44
سرلشکر باقری:

دفاع مقدس تهاجم جهان استکبار برای شکست نظام اسلامی بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر یادگار شهدا سینه به سینه برای آیندگان یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود.
کد خبر : 214460

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی خبرگزاری آنا، سرلشکر محمد باقری در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: امسال ایام هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز محرم و ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شده است و به‌طور قطع آموزهای عاشورا این حماسه را رقم زد و به فرموده امام خمینی (ره) محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هر حادثه و واقعه‌ای اگر یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود اما حرکت حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع)، علما و مداحان این واقعه عظیم حفظ شده است. وضعیت دفاع مقدس هم چنین وضعیتی دارد و اگر درست یادآوری نشود با آسیب مواجه می‌شود. اگر یادگار شهدا سینه به سینه برای آیندگان یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود.


وی افزود: ما وظیفه داریم که بزرگواری شهدا و ایثارگران و یاد آن ایام را برای خود و فرزندان مان بیان کنیم. دفاع مقدس تهاجمی بود که جهان استکبار با برنامه ریزی در زمان مشخص آن را انجام و به فکر شکست دادن این نظام اسلامی بودند.


سرلشکر باقری با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی انقلابی اسلامی اظهار کرد: همسر شاه خائن سفری در سال ۵۷ به عراق داشت و صدام به آنها می‌گوید اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی شکست بخورد دستور دهید تانک‌ها به خیابان بیایند و مردم را بکشند تا انقلاب شکست بخورد اما ارتش که از بدنه مردم بود به فرمان امام راحل به انقلاب پیوست و نقشه آنها شکست خورد و آخرین اقدام آنها آغاز جنگ همه جانبه‌ای بر علیه این ملت بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته