دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 14:49

توسعه فعالیت‌های آموزشی معاونت سما واحد دانشگاهی سنندج در استان کردستان

در نشست شورای سیاست گذاری سما در کردستان بر توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی در قالب ایجاد مدارس و آموزشکده در سراسر این استان تاکید شد.
کد خبر : 21444

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه شورای سیاست گذاری سما کردستان با حضور اعضا در سنندج برگزار و در آن بر توسعه فعالیت های آموزشی با احداث مدارس و آموزشکده های جدید در شهرستان های مختلف این استان تاکید شد.


در این جلسه دکتر خسروی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سخنانی با اشاره به فعالیت های در دست اقدام گفت: ایجاد و راه اندازی مدارس در شهرستان های مختلف استان یکی از برنامه های اصلی است.


وی ادامه داد: در کنار این مهم برنامه ریزی برای راه اندازی آموزشکده سما در شهرستان های کامیاران و دیواندره صورت گرفته است و در صورت حمایت مسئولان استانی این مهم در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.


دکتر محمد قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این نشست گفت: سما ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و با توجه به نیاز استان باید از تمامی این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.


وی گفت: توسعه مدارس در شهرستانهای مختلف استان به ویژه در حوزه هنرستان های فنی و حرفه ای می تواند در راستای توسعه فعالیت های آموزشی سما موثر باشد.


در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان نیز از آمادگی خود برای حمایت از ایجاد و راه اندازی مدارس سما خبر داد و گفت: آموزش و پرورش از فعالیت های ایجاد مدارس غیردولتی در سراسر کشور حمایت می کند.


تاسیس مدرسه تخصصی ورزش در سنندج و هنرستان فنی و حرفه ای، ایجاد و راه اندازی مدرسه در سطح شهرستان های مختلف استان به ویژه مریوان و بیجار از دیگر مباحث مطرح شده در نشست شورای سیاست گذاری سما در سنندج بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزشکده سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته