دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رسول نجفیان برای شهدا خواند

تازه‌ترین قطعه موسیقی رسول نجفیان با عنوان «رسم عاشقی» یا یادی از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس،‌ رونمایی می‌شود.
کد خبر : 214355

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، تازه‌ترین ترانه‌ای که با صدای رسول نجفیان تحت عنوان «رسم عاشقی» به تازگی تولید شده، برای اولین بار با حضور و اجرای این هنرمند در مراسم «و آن دقایق آبی» پخش و سپس منتشر می‌شود.


قطعه «رسم عاشقی» که با الهام از ترانه معروف «عجب رسمیه» تولید شده است از لحاظ موضوعی به یاد از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از جایگاه این بزرگان پرداخته و به تازگی مراحل تولید را پشت سر گذاشته است.


مراسم «و آن دقایق آبی» شنبه 1 مهر 1396 در تالار سوره حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان سمیه و حافظ برگزار می‌شود و رسول نجفیان نیز با حضور در این مراسم به اجرای قطعه رسم عاشقی خواهد پرداخت.


ترانه «رسم عاشقی» به خوانندگی و آهنگسازی رسول نجفیان توسط محمدمهدی سیار و میلاد عرفان‌پور سروده شده و نیما علامه تنظیم و شاهد صادق‌پور مدیریت تولید این اثر فاخر موسیقایی را بر عهده داشته‌اند.


این اثر که در مرکز مأوا تولید شده، از تازه‌ترین محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در حوزه موسیقی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و پس از رونمایی در همایش «و آن دقایق دیگر» به صورت گسترده در رسانه‌های مختلف منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته