دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 17:12
بیانیه دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین؛

مقاومت مهم‌ترین راه برای نجات فلسطین و قدس شریف است

دبیرخانه دائمی بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد آزادی قدس شریف و تلاش و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را همچنان اولویت اول جهان اسلام می‌دانیم و هر اقدامی که امت اسلامی را از موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف منحرف کند محکوم می‌کنیم.
کد خبر : 214306

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دبیرخانه دائمی بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دومین سالگرد انتفاضه قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «در اول اکتبر 2015 (9 مهر 1394) جوانان مبارز فلسطینی باهدف تحقق آزادی قدس شریف و احیای حقوق مشروع خود از صهیونیست‌های اشغالگر به عملیات شهادت طلبانه دست زدند، جوانان و مردم مبارز فلسطین با این عملیات به صراحت اعلام کردند که شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی باید از اجرای طرح‌های شیطانی خود که درباره مسجدالاقصی در نظرگرفته‌اند دست بکشند، زیرا مسجدالاقصی و قدس شریف تقسیم‌بردار نیست و کسی نمی‌تواند به آن تعرض کند.»


این بیانیه می‌افزاید: «صهیونیست‌های شغالگر بدانند که جایی در مسجدالاقصی نخواهند داشت. پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت ملت شریف فلسطین، انتفاضه قدس که ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و فلسطین اشغالی در سال 1948 با دلاوری‌های زیادی به نمایش گذاشت، شعله‌ور شد. در این انتفاضه بیش از 240 زن و مرد فلسطینی شهید و ده‌ها صهیونیست کشته یا زخمی شدند. رژیم اشغالگر صهیونیسم بین‌الملل بدانند که زنان و مردان فلسطین نمونه‌های بارزی از ثبات، دلاوری و شجاعت و شهامت هستند.»


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دومین سالگرد انتفاضه قدس با حمایت از مبارزه‌های به‌حق ملت فلسطین برای آزادی قدس شریف تجدیدعهد و موارد ذیل را تاکید می‌کند: «مقاومت مهم‌ترین راه برای نجات فلسطین و قدس شریف است. انتفاضه قدس همچنان شعله‌ور خواهد بود و تا آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی این مبارزه ادامه خواهد داشت. برای همه شهدای سرزمین فلسطین و زنان و مردانی که در این راه ارزشمند به شهادت نائل‌ آمده‌اند از خداوند متعال علو درجات را مسئلت می‌نماییم و تاکیدداریم که آنان مایه فخر و مباهات ملت فلسطین هستند و به روح پرفتوح آنان درود فراوان می‌فرستیم.»


در این بیانیه آمده است: «آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم و مبارز فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست، آرمان بلند و جاوید انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) برای جهان اسلامی است و همه ظرفیت‌های خود را در حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی به کارخواهیم گرفت.»


این بیانیه می‌افزاید: «آزادی قدس شریف و تلاش و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را همچنان اولویت اول جهان اسلام می‌دانیم و هر اقدامی که امت اسلامی را از موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف منحرف کند محکوم می‌کنیم.»


دبیرخانه با حمایت از انتفاضه و مقاومت، همواره بر ضرورت وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی تاکید و هرگونه تلاشی را که باهدف نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین انجام شود به‌شدت محکوم می‌کند.


دبیرخانه هرگونه تلاشی را از سوی برخی افراد و یا کشورهای منطقه باهدف امنیت‌سازی رژیم اشغالگر از طریق حمایت از تروریسم تکفیری، دامن زدن به درگیری‌های ساختگی قومی – مذهبی وعادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود را محکوم می‌کند.


دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین می‌افزاید: «یقین داریم انتفاضه فلسطین و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی روز به‌ روز با قدرت بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد و مبارزات ملت شریف فلسطین و همه آزادیخواهان جهان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب