دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 14:43

برپایی جشن شوق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و فرخنده سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام عصر (عج) جشن «شوق انتظار» در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
کد خبر : 21429

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان در این مراسم معنوی حجت الاسلام اکرمی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به بازگویی برخی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) پرداخت و گفت: مشابهت های رفتاری و افکار موهوم حاکم بر گروه تکفیری داعش با سفیانی باعث تردید در بروز برخی نشانه‌های ظهور در بین عوام شده است در حالی که سایر نشانه‌های قطعی ظهور هنوز دیده نشده است.


وی افزود: بدون شک بروز شرایط حاکم بر دنیا مشابهت‌هایی با نزدیکی زمان ظهور امام زمان (عج) بروز داده است با این حال نشانه های حاضر هیچ‌یک به روشنی جزو نشانه های ظهور و فرارسیدن این حادثه عظیم الهی و وعده ادیان مختلف نیست.


اکرمی گفت: وجود منجی در تمامی ادیان الهی مورد تایید و تاکید بوده و وجود نازنین امام عصر (عج) هیچگونه جای تردیدی ندارد.








رنجبر بهادری: برای فراهم نمودن شرایط ظهور منجی عالم بشریت باید همدل و متحد تلاش کنیم تا بتوانیم در زمره منتظران واقعی آن حضرت قرار گیریم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی جریانات فکری مانند داعش گفت: متاسفانه تهدید داعش برای جامعه شیعه و اسلام تهدیدی فکری و ایدئولوژی است که باید برای مقابله با این تهدید و حفاظت از جوانان کشور خرد جمعی را بسیج کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن این عید خجسته گفت: فلسفه ظهور و انتظار فلسفه مقدسی است که انسان را به تلاش و کوشش برای دستیابی به هدفی مقدس ترغیب می کند.


دکتر شاهرخ رنجبر بهادری گفت: برای فراهم نمودن شرایط ظهور منجی عالم بشریت باید همدل و متحد تلاش کنیم تا بتوانیم در زمره منتظران واقعی آن حضرت قرار گیریم.


وی با اشاره به برگزاری احیای نیمه شعبان گفت: برگزاری مراسم معنوی احیا در شب نیمه شعبان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و فضایل بسیاری بر آن برشمرده که باید به آن توجه ویژه داشت.


اجرای قطعات ادبی، نمایشنامه طنز و شاد، پخش کلیپ، مدیحه سرایی، مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این جنگ شاد در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بود.


در جشن شوق انتظار میهمانان ازشمندی چون مهندس علیرضا خسروی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام دکتر رضا کهساری نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.


این مراسم به همت دفتر فرهنگ اسلامی و همکاری روابط عمومی و پرسنل حراست و نگهبانی دانشگاه و شیفتگان آن امام همام هر ساله در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با شکوه خاصی برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته