دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 15:23

جشن غنچه‌ها در پیش‌دبستانی سما شیروان/ اولی‌ها راهی خانه دوم خود شدند

مراسم جشن غنچه‌ها به مناسبت بازگشایی پیش‌ دبستان سما در سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان سما شیروان ، کارکنان پیش دبستان و نوآموزان و اولیای آنان برگزار شد.
کد خبر : 214238

به گزارش خبرنگار آنا، از برنامه های این جشن را می توان تبریک و خوش­‌آمدگویی مدیر دبستان دخترانه سما و مسئول پیش ­دبستان، معرفی مربیان و مشاور پیش به نوآموزان، قصه گویی مجری زبده کودک، پذیرایی از نوآموزان و خانواده­ های شرکت کننده، عبور نوآموزان از دروازه قرآن و حضور نوآموزان در کلاس های خود و اهدای جوایز به آنان و آشنایی نوآموزان با مربیان خود نام برد.


حمید نجف زاده رئیس مرکز سما شیروان به همراه مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه از کلاس های پیش دبستان بازدید و آغاز سال تحصیلی را به نوآموزان و مربیان مرکز تبریک گفته و برای آنان در پیش دبستانی سما به عنوان خانه دومشان آرزوی موفقیت کرد.


مرکز تخصصی پیش دبستانی سما بزرگترین و مجهزترین مرکز پیش دبستانی در شیروان دارای پنج کلاس دخترانه و پسرانه، کادر مجرب و محوطه بزرگ، جذاب و شاد برای نوآموزان است.


از دیگر امکانات مرکز سما شیروان دوربین مداربسته و دیتا پروژکتور هوشمند را می توان نام برد.


اولی‌های مدارس سما شیروان راهی خانه دوم شدند



جشن ورود کلاس اولی ها به مدرسه هم صبح امروز با حضور معاون سما شیروان در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه واحد برگزار شد.


مدیران مدارس با سخنرانی در این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان اظهار کردند که جشن شکوفه‌ها با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس مقارن شده و معلمان، کادر آموزشی و سایر کارکنان دبستان تمام تلاش خود را برای تعلیم و تربیت هرچه بهتر نونهالان جهت ورود به عرصه بزرگ زندگی انجام خواهند داد.


مدیران با تاکید بر اینکه اولیا دانش آموزان نیز باید سهم خود را به خوبی در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان ایفا کنند، تصریح کردند که گاهی اولیا تصور می کنند، فرزندان آنان باید در مدرسه همه چیز را فرا گیرند در حالی که مدرسه قرار است عهده دار بخشی از اوقات فرزندان شان باشد لذا اولیا نیز باید در قبال تعلیم و تربیت فرزندان خود احساس مسئولیت داشته باشند.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان نیز با تبریک سال تحصیلی جدید، برخی نکات مهم تربیتی و آموزشی را برای دانش آموزان و اولیای آنان بیان کرد.


در ادامه مدیران برنامه های آموزشی، فرهنگی و ... و اهداف کاری خود را به طور مختصر برای اولیا بیان کردند.


پس از اجرای جشن شکوفه ها و برش کیک جشن توسط معلمان پایه اول، دانش آموزان با عبور از دروازه قرآن به کلاس هایی خود راهنمایی شده و این روز را در خانه دوم خود کنار معلمان و سایر کارکنان مدارس گذراندند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما شیروان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب