دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 12:54
صمد مرفاوی درگفت‌وگو با آنا؛

استقلال کارسختی برابر ذوب‌آهن دارد/ با رفتن رحمتی و جباری مشکل حل نمی‌شود

سرمربی سابق استقلال با اشاره به وجود مشکلات ریشه‌ای در استقلال گفت: استقلال امروز کارسختی برابر ذوب‌آهن دارد.
کد خبر : 214019

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، صمد مرفاوی در خصوص شرایط سخت استقلال در دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر گفت: «مشکلات استقلال ریشه‌ای است و باید رفع شود. قطعا بازی با ذوب‌آهن خیلی سخت است چون این تیم با توجه به پیروزی 6 بر صفری که هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به دست آورده است، در شرایط .»روحی بسیار مناسبی به سر می‌برد و در بهترین حالت به دیدار استقلال می‌آید


او ادامه داد: «متاسفانه استقلال در این فصل نتوانست نمایش خوبی را ارائه کند و نتایجی که تا اینجا کسب کرده رضایت هواداران را جلب نکرده است. توقع هواداران از تیم محبوب‌شان بالاست و آنها انتظار دارند تا استقلال به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد. استقلال کار دشواری برابر ذوب‌آهنی دارد که در سال‌های مدیریت آن تغییری نداشته است و نظم خاصی در این تیم وجود دارد. به طور حتم برای پیروزی در این بازی بازیکنان استقلال باید حداکثر تلاش‌شان را بکنند تا با امتیاز کامل از زمین خارج شوند.»


سرمربی سابق استقلال درباره اتفاقاتی که در برنامه 90 افتاد و همچنین اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری از سوی هیات مدیره این باشگاه گفت: «مشخصا استقلال مشکلاتی دارد که باید حل شود. در هر تیمی بحران ایجاد می‌شود و باید بحران‌های به‌وجود آمده مدیریت شود. حرف‌‌های زیادی در مورد استقلال مطرح است که صحت و سقم آن را نمی‌توان تشخیص داد چرا که ما در آنجا نیستیم تا بتوانیم قضاوت درستی از اتفاقات رخ داده داشته باشیم. بنابراین هیچ چیزی را نمی‌توان تایید کرد.»


مرفاوی افزود: «هنوز مشخص نشده که چه کسی خواهان برکناری رحمتی و جباری از استقلال شده بود. اینکه یکی از اعضای هیات مدیره برخی حرف ها را زد کل ماجرا نبود و برای همین هم من هیچ نظری درباره این اتفاق ندارم. بدون شک مشکل استقلال با رفتن رحمتی و جباری حل نمی‌شود.»


او تاکید کرد: «مشکلات استقلال را باید کسانی حل کنند که الان در این باشگاه حضور دارند. هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان با همکاری که با هم دارند می‌توانند به استقلال کمک کنند تا این تیم از بحران خارج شود. نیاز استقلال کسب پیروزی و بازگشت روحیه به تیم است. هرچند آنها امروز برابر ذوب آهن بازی خیلی سختی را دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب