دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 14:42
معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز:

توسعه روابط علمی بین‌المللی با دانشگاه‌های معتبر خارجی از اولویت‌های واحد شیراز است

معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز، طی نشستی که با پروفسور روجر فروتس، نماینده معاونت بین الملل دانشگاه مونپولیه فرانسه داشت، اظهار کرد: توسعه روابط علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر خارجی از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است.
کد خبر : 21391

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پروفسور روجر فروتس، نماینده معاونت بین الملل دانشگاه مونپولیه فرانسه میهمان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بود و نشستی با مسوولان واحد شیراز داشت که با هدف آشنایی و بررسی زمینه های همکاری علمی میان دو دانشگاه انجام پذیرفت.


فرزانه با اشاره به اهمیت توسعه روابط علمی در سطح بین المللی گفت: توسعه روابط علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر خارجی از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است و واحد شیراز نیز، گام های موثری را در این راه برداشته و در صدد است روز به روز بر گستره این فعالیت بیافزاید و امضای تفاهم نامه های همکاری با دانشگاه های خارجی و عضویت در انجمن ها و تشکیلات علمی بین المللی نظیر آسایهل(ASAIHL) از جمله گام های عملی در این زمینه توسط دانشگاه آزاد اسلامی است.


نماینده معاونت بین الملل دانشگاه مونپولیه فرانسه نیز با اظهار خرسندی از حضور در واحد شیراز اظهار کرد: این اولین بار است که به ایران سفر می کنم و حضور چند روزه من در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز تجربه شگفت انگیزی بود که مرا با فرهنگ غنی ایرانیان و توانمندی های بالای دانشگاه های این کشور آشنا ساخت.


پروفسور روجر فروتس افزود: دیدار با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و آشنایی با امکانات آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه به گونه ای بود که مطمئنا نتایج آن در راه اندازی روابط علمی میان دو دانشگاه مفید خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته