دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم رهبر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان منصوب و با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 213868

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان که با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده است، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل واحد رفسنجان معرفی شد.


در مراسم تکریم و معارفه امروز از زحمات محسن صفریان قدردانی و حجت الاسلام امان‌الله علیمرادی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان در حکم فرهاد رهبر آمده است:


برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر امان الله علیمرادی


بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان منصوب می‌شوید.


امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.


دکتر علیمرادی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بوده و مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت را در کارنامه دارد.


رهبر در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر محسن صفریان در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان هم قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته