دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 19:19
کاظم اولیایی درگفت‌وگو با آنا؛

اعضای هیات مدیره استقلال درحد محلات هستند/ منصوریان را برده‌اند گوشه رینگ و دائم او را می‌زنند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم محلات نیست که مدیران آن در انظار عمومی علیه یکدیگر پرده‌دری می‌کنند.
کد خبر : 213748

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، کاظم اولیایی در واکنش به درگیری‌های لفظی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با سرمربی و کاپیتان تیم گفت:«برای خودم و همه مدیران استقلال متاسفم. ما در تلویزیون دیدیم که استقلال علاوه بر آنکه نتیجه را باخته است ادب و اخلاق و مدیریت را هم باخته است. واقعا باور اینکه استقلال به این روز بیفتد را در خواب هم نمی‌دیدم. وا اسفا بر تیم بزرگی که مدیریتش به دست چنین آدم‌های کوچکی افتاده است.»


وی ادامه داد: «هر چه قدر حسرت بخوریم که استقلال چنین هیات مدیره‌ای دارد کم است. تیمی که اعضای هیات مدیره آن زمانی آقامحمدی و ایروانی و میربلد بودند که دو نفر اول الان در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارند و نفر سوم هم رئیس هیات امنای بانک پاسارگاد است و قهرمانی آسیا را با این بزرگان تجربه کرد امروز توسط کسانی اداره می‌شود که عامل خوردن 6 گل از تیمی عربی هستند و امسال هم از 6 بازی 4 شکست را تجربه کرده‌اند.»


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: «مگر استقلال تیم محلات است که در انظار عمومی علیه یکدیگر پرده‌دری می‌کنند. تا اینجا همه براین باور بودند که کادرفنی عامل ناکامی استقلال است ولی حالا ثابت شد که هیات مدیره خیلی کوچک‌تر از آن است که بتواند مدیریت تیم بزرگی به نام استقلال را برعهده داشته باشد. شخصی به نام عباس ملکی را با کارنامه مدیریت اقتصادی موفق آورده‌اند تا فعالیت اقتصادی داشته باشد و برای باشگاه استقلال درآمدزایی کند. آن وقت این آدم در کمال وقاحت می‌گوید که من فیلم دارم که رحمتی بعد از خوردن گل خندیده است. شعور این آدم نمی‌رسد که بسیار انسان‌ها درهنگام عصبانیت پوزخند یا زهرخند می‌زنند. یعنی این آدم چنین موضوعی را نمی‌فهمد. واقعا خجالت‌آور است.»


او خاطرنشان کرد: «جواد قراب شده مسئول امور پیشکسوتان و باید نظر فنی بدهد. بعد این آدم برای آنکه بماند همکار حسن زمانی می‌شود که بدون کوچکترین سابقه ورزشی نظرات فنی‌اش را بیان می‌کند و کاپیتان‌های تیم را اخراج می‌کند. واقعا که گلی به گوش جمال‌تان با این مدیرتتان. من مانده‌ام که افتخاری چگونه مدیرعاملی است که می‌گذارد چنین اتفاقاتی بیفتد.منصوریان را برده‌اند گوشه رینگ و دائم او را می‌زنند. بعد هم انتظار دارند او که عصبی شده حرف‌های غیراصولی نزند. او هم در عصبانیت پرده‌دری می‌کند. به خدا که این فضاحتی که درست شده قابل توجیه نیست و تا مدت‌ها اثرات منفی‌اش بر پیکر باشگاه استقلال باقی می‌ماند.»


اولیایی تصریح کرد: «امیدوارم اعضای هیات مدیره خودشان بفهمند که در اندازه اداره استقلال نیستند و با دادن استعفا این فرصت را به وزیر ورزش بدهند که با تشکیل مجمع فوق‌العاده و استفاده از دلسوزان باشگاه استقلال که امتحان خود را قبلا پس داده‌اند فضایی را فراهم کنند که مدیرانی لایق و در قامت نام بزرگ استقلال هدایت این باشگاه را برعهده بگیرند. آبروی استقلال بسیار مهم‌تر از آن است که عده‌ای بخواهند با رابطه مدیریت باشگاه استقلال را در اختیار داشته باشند. این افراد توانایی مدیریت یک کارگاه را هم ندارند. چه برسد به آنکه بخواهند باشگاه استقلال را با هواداران میلیونی‌اش مدیریت کنند.»


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره اینکه پیروزی فردا برابر ذوب‌آهن می‌تواند مهر تاییدی بر دوام هیات مدیره و کادرفنی استقلال باشد، اظهارکرد: «این‌ها امتحان خود را در برنامه تلویزیونی و مقابل چشم میلیون‌ها نفر پس دادند. همه دیدند که بی اخلاقی و بی تربیتی در استقلال بیداد می‌کند. استقلال اگر ذوب‌آهن و چند بازی بعدی را، حتی دربی را هم ببرد هواداران حرف‌هایی که مدیران و سرمربی تیم نثار یکدیگر کردند محال است فراموش کنند. اعضای هیات مدیره استقلال می‌توانند با استعفای دسته‌جمعی هم به خودشان و هم به خیل عظیم هواداران استقلال کمک کنند. خصلت‌های ناپسند این افراد برملا شده است و دیگر مردم این‌ها را قبول ندارند.»


وی تصریح کرد: «حالا همه متوجه شدند که چرا محمدحسین قریب حاضر نشد در جلسات هیات مدیره شرکت کند و ریاست این هیات را نپذیرفت. قریب در همان یک جلسه‌ای که برگزار شد این آدم‌ها را شناخت و فهمید که آنها در حد و اندازه‌های مدیریت استقلال نیستند.»


اولیایی درباره اینکه اگر اعضای هیات مدیره استعفا ندهند و وزیر ورزش تصمیم به ابقای فعالیت آنها داشته باشد، عنوان کرد: «دیروز رئیس جمهور شرح وظایف وزیر ورزش و حیطه اختیارات او را با دستوراتی که صادر کرد به طور کامل مشخص کرد. الان خواسته هواداران رسیدگی عاجل به مشکلات استقلال است. اگر نظر مردم نادیده گرفته شودسکوهای استادیوم آزادی وزارت ورزش را حلاجی می‌کنند. بعد هم سراغ رئیس جمهور می‌روند. مردم رای دادند که نظرات‌شان اجرایی شود. سلطانی‌فر باید مشکلات استقلال را اساسی حل کند و اگر تعلل کند آن وقت اتفاقاتی می‌افتد که به ضرر فوتبال ایران است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته