دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 11:46
سخنگوی ناجا خبر داد

حضور بیش از ۶ هزار مامور پلیس و ۴۰۰ گشت سواره در قرارگاه روح‌الله

سخنگوی نیروی انتظامی با تشریح تمهیدات ترافیکی و انتظامی مراسم سالگرد رحلت امام راحل(ره) از حضور بیش از ۶ هزار مامور پلیس و ۴۰۰ گشت سواره در قرارگاه روح‌الله را تشریح کرد.
کد خبر : 21371

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور فرماندهان ارشد ناجا و پرسنل نیروی انتظامی در حسینیه جماران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تعطیلات پایانی هفته و مراسم سالگرد رحلت امام راحل(ره) که در قالب قرارگاه روح‌الله انجام می‌شود، اظهار کرد: در این قرارگاه بیش از 5 هزار پرسنل ناجا فعالیت می‌کنند که از این میان 3 هزار و 600 مامور پلیس در جوار حرم امام خمینی (ره)و مابقی در معابر منتهی به مرقد امام خمینی (ره) و سطح شهر مستقر هستند تا با ارائه خدمات انتظامی، نظم و امنیت برگزاری این مراسم را تامین کنند.


وی با اشاره به خدمات ترافیکی پلیس در این مدت نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 400 گشت سواره راهور نیز به منظور تسهیل عبور و مرور، خدمات ترافیکی را به زائران مرقد مطهر ارائه می‌‌دهند.


سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت همه ساله قرارگاه روح‌الله همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد تا مراسم امسال نیز همچون سنوات گذشته با شکوه تمام‌تر برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب