دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شریعتمداری با سیف و ربیعی مطرح شد:

تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات شبکه بانکی به بنگاه‌ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تزریق ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی برای نوسازی خطوط تولیدی بنگاه‌های کوچک و متوسط، تحولی در تکنولوژی تولید ایجاد می‌شود.
کد خبر : 213706

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت صمت، محمد شریعتمداری در جلسه مشترک با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از حمایت‌های مداوم نظام بانکی از تولید در کشور گفت: در سال 95 بیش از 230 هزار میلیارد تومان منابع توسط نظام بانکی به بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی تزریق شد.


وی با اشاره به اینکه نظام بانکی در حال حاضر با محدودیت‌هایی نیز روبرو است، افزود: اما انتظار ما از نظام بانکی این است که در طرح حمایت از رونق اقتصادی مانند سال گذشته، ما را یاری کند تا بتوانیم عملکرد مثبت در طول 6 ماهه دوم ارایه دهیم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: با تزریق 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی برای نوسازی خطوط تولیدی بنگاه‌های کوچک و متوسط، تحولی در تکنولوژی تولید ایجاد شود.


شایان ذکر است که این جلسه مشترک به منظور هم‌اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال 96 با توجه به تجربه موفق سال گذشته، با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته