دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 11:06
محمدرضا داورزنی:

تیم ملی والیبال افتخار بزرگی کسب کرد

معاون وزیر ورزش گفت: تیم ملی والیبال ما افتخار بزرگی در مسابقات قهرمانی قاره‌ها در ژاپن کسب کرد و امیدواریم این راه ادامه داشته باشد.
کد خبر : 213697

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام در مورد کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانان جهان گفت: «تیم ملی والیبال ما افتخار بزرگی در این رقابت‌ها کسب کرد و جا دارد به همه خانواده والیبال و همه مربیان زحمتکشی که برای این تیم زحمت کشیدند خسته نباشید و تبریک عرض کنم. مردم هم مطمئن باشند که تا المپیک 2020 از جوانان و استعدادهای زیادی رونمایی می‌شود و در سال‌های آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.»


وی ادامه داد: «مسیری که طی می‌کنیم خیلی خوب است و در یک ماه گذشته 3 موفقیت جهانی داشتیم،قهرمانی نوجوانان جهان، قهرمانی دانشجویان ایران در مسابقات دانشجویان جهان و همچنین مقام سومی تیم ملی در مسابقات قهرمانان قاره‌ها که افتخار بزرگی برای والیبال ما است.»


داورزنی در خصوص اهمیت مسابقات قهرمانان قاره‌ها بیان کرد:«این مسابقات از اهمیت زیادی برای فدراسیون جهانی برخوردار است و همانطور که شاهد بودیم هیچ نماینده‌ای از قاره آفریقا در این رقابت‌ها نبود و اگر ژاپن میزبانی این مسابقات را نداشت به طور حتم مجوز شرکت پیدا نمی‌کرد. این مسابقات هم مانند المپیک هر 4 سال برگزار می‌شود و حضور قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا با تیم‌های اصلی نشان دهنده اهمیت این مسابقات است.»


وی افزود: «وقتی تیم ما در یک مسابقه رسمی مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا قرار می‌گیرد ارزش زیادی برای پیشرفت والیبال ما دارد. تیم ما در این مسابقات فقط مقابل قهرمان المپیک باخت. اهمیت این رقابت‌ها از لیگ جهانی بالاتر است و همانطور که شاهد بودیم برای اهدای جوایز سکو گذاشتند و تیم ما روی سکو قرار گرفت و این کار در لیگ جهانی انجام نمی‌شود. متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند ارزش کار تیم ملی را پایین بیاورند و ما هم حرفی در این مورد نداریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته