دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 09:32
با حضور وزیر نفت و سرپرست وزارت علوم؛

دومین روز اجلاس سراسری روسای دانشگا‌ه‌ها آغاز شد

دومین روز اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور صبح امروز با حضور بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت و دکتر سیدضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد.
کد خبر : 213640

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هدف از برگزاری این اجلاس دو روزه که از روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران آغاز شده است، بررسی راهکارهای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت است.


در روز دوم و پایانی اجلاس، نشست تخصصی «همکاری‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با نظام علم و فناوری کشور» با حضور بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، دکتر محمود نیلی احمد‌آبادی، رئیس دانشگاه تهران و دکتر ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.


سخنرانی حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این اجلاس به شمار می‌رود.


بخش پایانی اجلاس که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در نشست تخصصی «برنامه و بودجه نظام علم و آموزش عالی کشور» به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و سپس بیانیه پایانی اجلاس سراسری دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری قرائت می‌شود.


در روز نخست این اجلاس دو روزه نیز، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و‌ دکتر برات قبادیان،‌ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست‌های تخصصی با روسای دانشگاه‌های ایران شرکت کردند و درباره راهکارهای تقویت ارتباط میان دانشگاه با جامعه و صنعت به گفت‌وگو پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته