دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 11:42
در همایش امام شهدا، همدلی و همزبانی

جمال‌زاده: یکی از رسالت‌های دانشگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: مادامی که به قرآن و اهل بیت ( ع) تمسک بجوئیم گمراه نخواهیم شد و برای رسیدن به اوج بندگی یعنی رسیدن به کمال باید پیرو قرآن و اهل بیت باشیم.
کد خبر : 21357

به گزارش خبرنگار خبرگراری آنا، حجت الاسلام دکتر عبدالرضا در همایش امام شهدا، همدلی و همزبانی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم برگزار شد با تأکید بر اینکه راه شهدا همان راه امام است و راه امام و شهدا راه اهل بیت (ع) است ، بیان کرد: راه اهل بیت (ع) دعوت به خوبی ها و نجات انسان ها است.


وی افزود: تا مادامی که به قرآن و اهل بیت ( ع) تمسک بجوئیم گمراه نخواهیم شد و برای رسیدن به اوج بندگی یعنی رسیدن به کمال باید پیرو قرآن و اهل بیت باشیم.


نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد یاد و ذکر خداوند متعال و اهل بیت (ع) را مایع آرامش انسان دانست و گفت: یکی از بهترین ذکرها ذکر شهدای والامقام است، آن عزیزانی که جان خود را در راه دین و میهن اهدا کردند.








جوانان بهترین سرمایه جامعه و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی هستند و ما باید با تمام وجود از جوانان مراقبت و حمایت کنیم

جمال زاده با تأکید براینکه شهدا ناظر و حاضر بر عملکرد ما هستند، گفت: یکی از رسالت های دانشگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


وی برپایی این گونه جلسات و همایش ها را فرصت مغتنمی برشمرد و گفت: در جوار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بودن و ذکر شهدا بهترین عبادت است.


نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: دشمن امروز با هجمه های فرهنگی و ترفندهای متعدد درصدد کم رنگ کردن ارزش های اسلامی بین جوانان است اما غافل از آن است که جوانان این مرز و بوم الگویی به نام حضرت علی اکبر (ع) دارند که تا آخرین نفس در مقابل دشمنان اسلام ایستاد.


وی ادامه داد: جوانان بهترین سرمایه جامعه و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی هستند و ما باید با تمام وجود از جوانان مراقبت و حمایت کنیم.


جمال زاده با تأکید براینکه یکی از وظایف مهم جامعه دانشگاهی ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی (ع) است اظهار کرد: پیام امام و شهدا به ما این است که پیرو رهبر و مقتدای خویش باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی از برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در توسعه همه جانبه ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است.


وی افزود : نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کلان کشور در سه ده گذشته به گونه ای بوده است که غیرقابل کتمان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم هم با بیان اینکه امنیت بی نظیر ایران اسلامی در وضعیت پر التهاب کنونی منطقه مرهون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است ،گفت : وظیفه اصلی ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


محمد علی نیک بخش حضور رئیس جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی را مایه دلگرمی رؤسای واحدها و مراکز دانست و بیان کرد: امید است در سالی که توسط مقام معظم رهبری هم دلی و هم زبانی نامگذاری شده است بتوانیم در سنگر مقدس علم و دانش به وظیفه خطیر خویش عمل کنیم.


در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.


جمال زاده در ادامه همایش استانی امام، شهدا، هم‌دلی و همزبانی با حضور حجت الاسلام دکتر علی آل بویه معاون هماهنگی استان بوشهر، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، محمدعلی نیک بخش رئیس واحد دیلم و جمعی از مسئولین واحد دیلم در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته