دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 08:50

بازدید رئیس واحد کرمانشاه از محل اردوی جهادی بسیج دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از محل اردوی جهادی بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه در روستاهای بخش ماهیدشت بازدید کرد.
کد خبر : 213530

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر نوذر قنبری به همراه حجت الاسلام ابوالفضل الله وردی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، مهندس سیروس احمدی معاون سما کرمانشاه، دکتر امرالله عظیمی مدیر کل روابط عمومی و احسان امیربیگی فرمانده بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه از محل اردوی جهادی بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه در روستاهای بخش ماهیدشت بازدید کردند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و همراهان در این بازدید که در فضایی صمیمی برگزار شد از روند انجام اردو توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آگاه و از نزدیک در جریان امور مربوط به فعالیت دانشجویان در این اردوی جهادی قرار گرفتند.


به گزارش آنا؛ این اردو به مدت 15 روز و با حضور بیش از 30 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در قالب اردوی جهادی در سه روستای چقا نرگس، چقاکبود و سه چقا بخش ماهیدشت کرمانشاه برگزار که دانشجویان بسیجی علاوه بر فعالیت فرهنگی و خدمات رسانی اقدام به ساخت و تکمیل خانه های محرومان و افراد کم برخوردار و بازسازی و مرمت دو باب مدرسه در این روستاها کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب