دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 12:00

حرکت نمادین قهرمانان ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی نور/ طی مسیر نور تا حرم مطهر

امید نصیری و مقداد فلاح دانشجویان رشته جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و قهرمانان ارزنده دو و میدانی به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرکتی نمادین، مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را به صورت دو طی کردند.
کد خبر : 21351

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ امام راحل، امید نصیری و مقداد فلاح دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و قهرمانان ارزنده این واحد دانشگاهی، طرح امید وصال را از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را بصورت دو و میدانی آغاز کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، قبل از حرکت امید نصیری و مقداد فلاح طی سخنانی گفت: دانشگاه باید آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب را زنده نگه داشته باشد. در این راستا به منظور پیوند اهداف امام و دانشگاه آزاد اسلامی، ‌این واحد دانشگاهی تصمیم بر آن گرفت تا با دانشجویان دونده و شاغل به تحصیل در این واحد دانشگاهی و نیز برای تجدید میثاق با اهداف بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، مسیردانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مرقد مطهر امام راحل را بصورت دو طی کنند.


دکتر صدرالدین متولی با تاکید بر اینکه خداوند ناجی اهداف و برنامه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: موفقیت امروز مسئولان و سران نظام جمهوری اسلامی به برکت دعاهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.


وی با تاکید براینکه همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستیم، تصریح کرد: دیروز، بودن در رکاب امام خمینی (ره) و امروز حضور در رکاب رهبر معظم انقلاب افتخاری است که نصیب ما شده و تا آخرین قطره خونمان برای دفاع نظام و ملت شریف ایران آماده‌ایم. و تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) یک وظیفه شرعی است که باید همه مسئولان این وظیفه را انجام دهند.


در این حرکت نمادین اعضای هیأت رئیسه، کارکنان، اساتید و تعداد کثیری از دانشجویان این واحد دانشگاهی حضور داشتند. نصیری و فلاح، مسافت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را طی سه روز با لباس پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور طی می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب