دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1396 - 16:59

سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش وپرورش منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی رسول پاپایی به عنوان سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
کد خبر : 213504

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، متن کامل حکم معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی به شرح زیر است:


جناب آقای رسول پاپایی


سلام علیکم


نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست امور شوراها» منصوب می‌شوید. امیداست با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و ایفای وظایف محوله با بهره‌گیری از ظرفیت های قانونی و اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین قانون شوراها) و مشارکت همه جانبه کارشناسان نسبت به موارد زیر اهتمام داشته باشید:


1ـ تقویت زمینه هر چه بیشتر تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و اجرای قانون مترقی شوراهای آموزش و پرورش با تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل‌های مرتبط.


2ـ برنامه ریزی لازم جهت توسعه و تعمیق فعالیت‌های شوراهای آموزش وپرورش، شورای هماهنگی مناطق مرزی و مناطق آزاد حسب قوانین و مقررات موضوعه.


3ـ ارتباط و تعامل سازنده با تشکل‌های مردم نهاد با رویکرد توسعه مشارکت های مردمی و همچنین جذب امکانات ومنابع مالی دولتی و غیردولتی جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس تابعه.


4ـ ارتقاء سطح کیفی شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و نواحی و تلاش در جهت دانش افزایی اعضا و ارزیابی مستمر از فعالیت‌ها.


گفتنی است؛ پاپایی، سابقه معاونت رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و دفتر وزارتی را در کارنامه کاری خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب