دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

استاندار ایلام: آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کارآفرینی هستیم

استاندار ایلام، سفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی به استان ایلام را در راستای رویه مثبت مدیریت دانشگاه برای حل مشکلات استان‌ها ارزیابی کرد.
کد خبر : 21346

مهندس محمدرضا مروارید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جلسه روز گذشته هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: ششمین جلسه هیات امنای استان ایلام نشان داد آقای دکتر میرزاده رویه بسیار خوبی در پیش گرفته اند که جلسات هیات امنا را در خود استان‌ها تشکیل می دهند. چرا که با توجه به تجربه ای که پیش از این داشته‌ایم این امر موجب می شود اعضای هیات امنا حضور فعال و اثربخش تری در جلسات داشته باشند.


وی در ادامه افزود: علاوه بر مسائلی که به صورت دستور جلسه در این نشست ها برسی می شود، نیازها و مشکلات دانشگاه های هر استان نیز به صورت عینی و مطالبه محور در جلسات مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها تصمیم‌‍گیری می‌شود.


مهندس مروارید هم چنین گفت: بازدید دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد استان ایلام موجب شد ایشان از نزدیک با نیازهای استان آشنا شده و با توجه به ظرفیت های موجود درباره مسائل تصمیم‌گیری کنند.


استاندار ایلام در پاسخ به سوالی درباره نحوه حمایت استانداری از مصوبات هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: معتقدم دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار مناسبی در امر اشتغال دارد و می تواند در این زمینه به استان ایلام کمک‌های شایانی کند. استانداری نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با همراهی و کمک دانشگاه آزاد در حوزه کارآفرینی برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و هم چنین سایر جوانان استان فعالیت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته