دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور بیش از 50 مقام رسمی از کشورهای اسلامی صورت گرفت؛

دریافت جایزه بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای متوسط در غرب آسیا توسط فروشگاه‌ رفاه

هشتمین اجلاس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام با حضور بیش از 50 مقام رسمی، تجار، بازرگانان و کارآفرینان کشورهای مطرح اقتصادی در مرکز تجارت جهانی در حال برگزاری است.
کد خبر : 213435

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی هشتمین اجلاس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام، فرشید گلزاده مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این اجلاس جهانی ضمن سخنرانی در مجمع نخبگان اقتصادی جهان اسلام، موفق به دریافت لوح و جایزه کارآفرین و نوآور در بین کشورهای اسلامی شد.


اعطای این جایزه در راستای تشکر از خدمات فروشگاه‌رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای متوسط در غرب آسیا به مدیریت این فروشگاه بوده که در امر توسعه، اشتغال‌زایی و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز توانست با معیارهای اقتصاد اسلامی-جهانی گام‌های مثبتی را بردارد.


همچنین طی نخستین روز این اجلاس، مریم سلطانی و سیده فاطمه مقیمی به‌عنوان سخنران و کاندیدای دریافت جایزه زنان جهان اسلام و همچنین محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه انتخاب نیز به‌عنوان دیگر کاندیدا نخبه اقتصادی جهان اسلام سخنرانی خواهند کرد.


لازم به ذکر است که این نشست جهانی با حضور بیش از 50 مقام رسمی، تجار، بازرگانان و کارآفرینان کشورهای مطرح اقتصادی در مرکز تجارت جهانی در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته