دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1396 - 10:48

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد معرفی شد

معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد در جلسه مشترک معاونان و مدیران اجرایی این واحد دنشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 213297

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در آستانه سال تحصیلی جدید در این جلسه با بیان سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در کنار کیفیت آموزش، ارتقای فرهنگی نیز مد نظر است و همانگونه که دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه تاکید کرده است، راه اندازی داشگاه آزاد اسلامی پاسخی به نیاز مردم با فرهنگ ایران اسلامی است.


دکتر مجتبی حسن زاده با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در عرصه اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی دارد خاطرنشان کرد: «نگاه کوتاه مدت به شرکت های دانش بنیان و اینکه این شرکت ها در کوتاه مدت سوددهی خواهند بود شاید درست نباشد ضمن اینکه اعضای هیات علمی هم به دلیل هزینه ها، کاغذ بازی ها، عدم حمایت های لازم، طولانی بودن مدت انتظار برای استفاده از تسهیلات و برخی موانع دیگر که بر سر راه آن وجود دارد به این مقوله مهم ورود پیدا نمی کنند.»


بهروز خسروی عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی حسابداری به عنوان معاون جدید اداری و مالی واحد گناباد معرفی و از خدمات حسین اکبری معاون قبلی اداری و مالی قدردانی شد

حسن زاده به ثبت نام دانشجویان جدید هم اشاره کرد و گفت: «دانشجویان نقش اصلی و محور دانشگاه هستند و یکی از اولویت های دانشگاه تکریم دانشجویان و بویژه دانشجویان تازه وارد و خانواده آنان باشد. در وهله نخست باید محیطی آرام برای دانشجویان فراهم باشد تا با طیب خاطر به تحصیل خود مشغول باشند و در این مسیر خانواده ها هم دغدغه ای به نام تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.»


وی از معاونان و مدیران خواست در فرصت باقی مانده تا شروع کلاس ها و سال تحصیلی جدید چنانچه مشکل و یا کمبودی در ارائه هر چه بهتر خدمات به دانشجویان مشاهده می شود نسبت به رفع نقص و مشکلات سریعا اقدام کنند.


حسن زاده، ارتقای امور فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی، کیفیت آموزش، کاهش بیشتر هزینه ها و درآمدزایی را از جمله مهمترین فعالیت های واحد گناباد با آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد.


در این جلسه بهروز خسروی عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی حسابداری به عنوان معاون جدید اداری و مالی واحد گناباد معرفی و از خدمات حسین اکبری معاون قبلی اداری و مالی قدردانی شد.


اکبری در سخنانی به بیان عملکرد سه ساله خود به عنوان معاون ادرای و مالی در واحد گناباد پرداخت و همدلی، هم افزایی، وفاق و نگاه سیستمی به امور را یکی از مهمترین خصایص کارکنان و بویژه هیات رئیسه واحد گناباد توصیف کرد.


بهروز خسروی معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هم با تشکر از دکتر حسن زاده رئیس واحد به دلیل اعتمادی که به وی به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و اهم برنامه های خود را در حوزه اداری و مالی صرفه جویی، کنترل هزینه ها، چابک سازی و پویایی بیش از پیش نظام اداری و... برشمرد.


خسروی با بیان اینکه کارکنان باید احساس مسئولیت داشته و در فرآیند تصمیم گیری مشارکت فعال داشته باشند افزود: «به تبع فرهنگ مسئولیت پذیری نهادینه می شود که بسیاری از مشکلات را برطرف می کند و کارکنان نیز احساس خواهند کرد که دانشگاه به آن ها توجه بیشتری می کند.»


وی فعالیت های حسین اکبری را در مدت مسئولیت وی به عنوان معاون اداری و مالی واحد گناباد خوب و مورد تقدیر قرار داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته