دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1396 - 11:19
اسماعیل حلالی درگفت‌وگو با آنا؛

پرسپولیس درباد موفقیت‌هایش خوابیده بود/ بازی با الهلال مهم‌تر از دیدار با سپاهان است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در باد پیروزی‌های متوالی‌اش خوابیده بود به همین دلیل در برابر تیم پیکان که حریفی ضعیف‌تر بود بازنده شد.
کد خبر : 213284

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اسماعیل حلالی درباره نخستین شکست پرسپولیس در لیگ هفدهم برابر پیکان گفت: «به نظرم پرسپولیس در بهترین زمان ممکن درس بزرگی از تیم پیکان گرفت. باید این تلنگر به بازیکنان و کادرفنی می‌خورد که یک تیم در روز خوبش هم می‌تواند ببازد. هرچند پرسپولیس روز خوبی را برابر پیکان سپری نکرد و تنها صاحب یکی دو موقعیت مسلم گلزنی شد که آن فرصت‌ها هم به هدر رفت.»


وی ادامه داد: «بهتر از هر کسی کادرفنی پرسپولیس می‌دانست که فشار بالای مسابقات بر روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد و برای همین هم به برخی از بازیکنان اصلی برابر پیکان استراحت دادند.بازیکنان جایگزین تلاش زیادی کردند بازی خوبی ارائه کنند ولی گل دقایق اولیه پیکان که به زیبایی هم زده شد برنامه‌های پرسپولیس را بر هم زد. بعد از گل پیکان شاهد بازی با طراوت و دلچسب پرسپولیس نبودیم و در واقع این فرصت به تیم پیکان داده شد که بعد از گل خودش را پیدا کند. حتی در دقایق پایانی هم تیم پیکان تلاش کرد تا برای خودش ایجاد موقعیت کند.»


کاپیتان سابق تیم پرسپولیس افزود: «یکی از مشکلاتی که در بازی پرسپولیس دیده شد، خستگی بازیکنان بود. فشار سنگینی که تیم در بازی برابر الاهلی عربستان متحمل شد در ابن بازی خودش را نشان داد. البته این خستگی به خاطر بازی‌های دیگر و مدت زمان کم برای استراحت و ریکاوری هم بود. فوتبالیست‌های ما هر چه قدر هم که تمرین کنند باز هم نمی‌توانند سه چهار روز یک بار بازی کنند و پرسپولیس به رغم اینکه از لحاظ بدنی بهترین تیم ایران است اما فشار بازی‌های متوالی تاثیر خود را در ساق‌های بازیکنان نشان داد.»


او خاطرنشان کرد: «این نکته را هم باید بپذیریم که پس از اینکه مدتی تیمی موفق عمل می‌کند به صورت ناخواسته اسیر غرور کاذب می‌شود و نمایش همیشگی‌اش را ارائه نمی‌کند. پرسپولیس در باد پیروزی‌های متوالی‌اش خوابیده بود و برابر تیم پیکان که حریفی ضعیف‌تر بود بازنده شد. به نظرم برخی باخت‌ها از 10 پیروزی هم با ارزش‌ترند و پرسپولیس برابر پیکان هوشیار شد که اگر همانند همیشه تهاجمی و پرفشار بازی نکند بدون شک بازنده می‌شود و آن‌وقت رویاهای تیم دست‌نیافتنی می‌شود.»


حلالی با اشاره به دیدار روز پنج‌شنبه پرپسپولیس با سپاهان گفت: «به نظرم این بازی با توجه به نیاز سپاهان به پیروزی و خروج از بحران بازی سختی برای شاگردان برانکوست. آنها در این مسابقه فشار زیادی را متحمل می‌شوند که این فشار می‌تواند در عملکرد هفته آینده تیم برابر الهلال تاثیرگذار باشد. پرسپولیس در دیدار با حریف عربی نیاز به کسب نتیجه خوب دارد و کوچکترین اشتباهی را نباید انجام دهد. قطعا بازیکنان باید آماده باشد و هنر برانکو باید در بازی با سپاهان مشخص شود. سرمربی پرسپولیس باید به خوبی تیمش را مدیریت کند و به گونه‌ای از امروز تمرین دهد که در روز بازی با الهلال تیم از لحاظ بدنی به مشکل نخورد.»


او تاکید کرد: «دو فصل پیش پرسپولیس 15 امتیاز از صدرجدول عقب افتاده بود ولی در پایان فصل به‌خاطر تفاضل گل نایب‌قهرمان لیگ برتر شد. بنابراین حتی اگر تیم برابر سپاهان امتیاز از دست بدهد هم جبران آن در ادامه ممکن است. الان فاصله با تیم اول جدول تنها 3 امتیاز است و نهایتا 6 امتیاز می‌شود که می‌توان آن را جبران کرد. پرسپولیس تیم پرقابلیتی است و به طور حتم برانکو در تمرینات تیم تا بازی با سپاهان فشار زیادی به بازیکنان نمی‌آورد تا آنها بتوانند برابر سپاهان تدارک خوبی ببینند و برنامه‌های تاکتیکی‌شان را مرور کنند تا در روز بازی با الهلال نتیجه خوبی بگیرند و با حذف این تیم در بازی برگشت به فینال آسیا را پیدا کنند که بسیار با ارزش‌تر از حضور در مرحله نیمه‌نهایی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته