دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملکی به آنا خبر داد:

حریق گسترده سوله ۴۰۰ متری در حکیمیه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک سوله به وسعت حدود ۴۰۰ متر در حکیمیه خبر داد.
کد خبر : 213247

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه در حکیمیه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4 صبح امروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه در حکیمیه، خیابان سازمان آب به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به محل حادثه اضافه کرد: محل حادثه یک سوله به وسعت حدودی 400 متر و مسقف بود، این سوله به سه بخش آهنگری، تراشکاری و انبار سوسیس و کالباس تبدیل شده و آتش در آنها کاملا شعله‌ور بود.


وی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش در حال سرایت به اطراف بود، بر اثر شدت حرارت سقفها دفرمه شده اما تخریب نشده بود که آتش‌نشانان از چندین طرف عملیات را آغاز کردند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.


ملکی با بیان اینکه در نهایت آتش مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد، عنوان کرد: در این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم اما خسارت مالی زیادی برجای گذاشت همچنین آتش‌نشانان دقایقی پیش به عملیات خود پایان دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: انبار حریق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته