دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 10:15

روبرتو کارلوس سرمربی دژاگه شد

روبرتو کارلوس ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید العربی انتخاب شد.
کد خبر : 21324

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،مدیران تیم فوتبال العربی قطر که اشکان دژاگه مهاجم تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد به دلیل عدم کسب موفقیت تیمشان در لیگ ستارگان قطر در فصل گذشته دست به تغییرات گسترده در این تیم زدند که یکی از این تغییرات انتخاب روبرتو کارلوس به عنوان سرمربی این تیم است.


بنا بر اعلام این باشگاه قطری مدت قرار داد روبرتو کارلوس 43 ،سه سال خواهد بودو او از هفته آینده کار خود را به طور رسمی با العربی آغاز خواهد کرد.


کارلوس در حالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال العربی انتخاب شد که سابقه زیادی در دنیای مربیگری ندارد او در لیگ روسیه و ترکیه برای مدت کوتاهی مربیگری کرده است اما تجربه موفقی در هیچ کدام از این دو کشور ندارد.


روبرتو کارل.س بعد از عقد قرار داد با باشگاه العربی در گفت و گویی کوتاه گفت:« اطمینان دارم که می‌توانم تجربه خوبی در فوتبال قطر داشته باشم. العربی تیم شناخته شده‌ای است. به این تیم آمده‌ام چون می‌خواهم جام به دست آورم. من اهداف زیادی دارم و می خواهم به آنها برسم.او ادامه داد: به عنوان بازیکن تجربه بسیار بالایی دارم و می‌خواهم این تجربه را در اختیار دیگران قرار دهم. خوشحالم در کشوری مربیگری می‌کنم که میزبان جام جهانی است.»


لازم به ذکر است ،تاکنون حدود 10 بازیکن ایرانی از جمله عبدالعلی چنگیز، جعفر مختاری‌فر،‌ ابراهیم قاسمپور، مجتبی محرمی، هادی شکوری، هادی عقیلی و اشکان دژآگه در این تیم بازی کرده‌اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: العربی دژاگه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته