دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز:

اطلاعی از فیلترشدن یا نشدن بازی کلش آف کلنز ندارم

رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز گفت: اطلاع دقیقی از فیلتر شدن یا نشدن بازی کلش آف کلنز ندارم و در این زمینه بی‌اطلاع هستم.
کد خبر : 213218

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از فارس، خسرو کردمیهن از وضعیت بازی «کلشن آف کلنز» در کشور اظهار بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: در بنیاد اعتقادی به فیلتر کردن نداریم، چراکه کاربران زیادی دارد.


وی ادامه داد: مراجع مختلف بر این اعتقاد هستند که استفاده از این بازی در کشورمان ارزبری زیادی به دنبال داشته و همچنین لطماتی هم دارد، بنابراین در چنین کش و قوس‌هایی تصمیم گرفته شد که فیلتر شود.


رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در زمینه معرفی بازی‌های سالم و بازی‌های مخرب اشاره کرد و توضیح داد: باید برای اطلاع‌رسانی گسترده و آگاه‌سازی عمومی در جامعه گام برداشته شود.


به گزارش فارس؛ در حالی که رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز کشور و مدیر بازرسی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از وضعیت «کلش آف کلزن» ابراز بی‌اطلاعی می‌کند که ویژگی‌های منفی آن اعم از تقویت روحیه‌های مخرب مثل استرس، تخریب کردن و بی‌رحمی، بیرون رفتن ارز و سرمایه ملی، از دست رفتن زمان و انرژی کاربران بر کسی پوشیده نیست.


«کلش آف کلنز» که یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های رایانه‌ای بین جوانان و خانواده‌های ایرانی شناخته می‌شود، اما تاکنون کارشناسان و صاحب‌نظران حداقل 20 آسیب مخرب ناشی از این بازی را مطرح کرده‌اند؛ همچنین بر اعتیادآور و مخرب بودن آن هم صحه گذاشته‌اند.


بازی مورد اشاره نه تنها با آموزه‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی ملت بزرگ ایران اسلامی همخوانی ندارد، بلکه در نقطه مقابل آن هم قرار گرفته است، بنابراین بدیهی‌ترین انتظاری که وجود دارد این است که مسؤولان ذی‌صلاح به جای اظهار بی‌اطلاعی اشرافیت بیشتری بر حوزه مسئولیت خود داشته باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بازی رایانه ای
ارسال نظر
هلدینگ شایسته