دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

تحقق اقتصاد مقاومتی بر دوش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد که بی‌شک یکی از خطیرترین وظایف در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی بر دوش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است.
کد خبر : 213054

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، دکتر حمدالله منظری توکلی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی این استان تبریک گفت.


متن پیام تبریک منظری توکلی بدین شرح است: بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.


ورود به دانشگاه، آغاز بصیرتی جدید برای کسب علم و معرفت و شروعی برای جوشش خلاقیت و ترویج فرهنگ علم آموزی همراه با اخلاقیات در جهت رسالت تکریم خود و دیگران است.


تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز، خصوصا دانشجویان گرامی جدید الورود، اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دلسوز وپرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، تبریک عرض می نمایم.


بی شک یکی از خطیرترین وظایف در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی بر دوش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است و قطعا همه دانشگاهیان و دانشجویان استان کرمان به فضل الهی با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی و اراده معطوف به شکوفایی استعدادهای جوانان و با به کارگیری ظرفیت ­های علمی، پژوهشی و فرهنگی و با تمرکز بر تحقیقات کاربردی دانش بنیان در این مسیر وظیفه خود را به خوبی ادا خواهند نمود.


امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت کشور مثمر ثمر باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته