دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1396 - 14:06
مجتبی جباری:

نمی دانم چرا نباید در تمرین شرکت کنم/ بی‌احترامی مدیران استقلال بی‌جواب نمی‌ماند

هافبک استقلال گفت: نمی‌دانم که چرا نباید در تمرین تیم شرکت کنیم و منتظر اعلام رسمی باشگاه در این خصوص هستم.
کد خبر : 213051

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجتبی جباری و مهدی رحمتی دوبازیکن استقلال امروز برای حضور در جلسه هیات مدیره وارد ساختمان باشگاه شدند اما بعد از اینکه متوجه شدند محل برگزاری جلسه تغییر کرد با ناراحتی باشگاه را ترک کردند.


مجتبی جباری بعد از خروج از باشگاه در مورد حضورش در ساختمان استقلال گفت: «پندار توفیقی صبح امروز با ما تماس گرفت که برای حضور در جلسه هیات مدیره ساعت12 به باشگاه بیایم که ما هم به حرف آقایان گوش کردیم و به ساختمان باشگاه آمدیم. اما هیچ پاسخی از باشگاه به ما داده نشد و ما نمی‌دانیم که چرا نباید سر تمرین تیم شرکت کنیم.»


وی افزود: «ما هم پاسخی برای این رفتارهای مسئولین باشگاه داریم و اگر مسئولان اعلام کنند که چرا ما نباید سر تمرین برویم. ما هم برای خودمان دلایلی داریم و این رفتار آنها بی‌پاسخ نخواهند ماند.»


جباری در پاسخ این سوال که شما بار‌ها از منصوریان حمایت کردید حالا چه شده که او با شما مشکل دارد گفت: «ظاهر امر همینی است که شما می‌بینید اما ما منتظر اعلام رسمی باشگاه هستیم. اتفاق بدی رخ داده و به همین دلیل ما نمی‌توانیم پیشاپیش حرفی بزنیم. از درون باشگاه چند باری با آقایان تماس گرفتیم که نامه‌ای به ما بدهند اما پاسخی به ما ندادند تا همین جا به ما بی‌احترامی کردند و به طور حتم این بی‌احترامی آنها بی‌جواب نمی‌ماند. مطمئنا به صورت مفصل بعد از اینکه باشگاه نظر رسمی‌اش را اعلام کرد، پاسخ خواهیم داد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته