دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1396 - 16:56
توضیحات شجاعی در خصوص اظهارات اولیای دم آتنا اصلانی؛

وکیل سابق پرونده قتل آتنا: خودم خواستار عزل از پرونده بودم

وکیل سابق پرونده آتنا با بیان اینکه بعد از صدور حکم و تایید آن در دیوان عالی کشور، بحث عزل وکیل منتفی است، عنوان کرد: پدر آتنا اصلانی از روندفعلی پرونده ناراضی بود که بنده خود پیشنهاد دادم ، مرا عزل کنند.
کد خبر : 213032

رسول شجاعی، وکیل سابق پرونده آتنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص اظهارت اولیای دم مقتول مبنی نارضایتی از روند فعلی پرونده و عزل وکیل، گفت: از لحاظ قانونی بعد از تایید حکم دادگاه کیفری یک استان اردبیل و نهایی شدن حکم در دیوان عالی کشور، امر وکالت خود به خود از بین می‌رود و بحث عزل نیز به تبع آن منتفی می‌شود با این وجود خود پیشنهاد عزل دادم.


وی افزود: روند فعلی پرونده ناظر بر اجرای حکم بوده که در حیطه صلاحیت وکیل نیست، ثانیا متهم دو فقره قتل عمد نیز در شعبه بازپرسی داشته و در حال رسیدگی است و از لحاظ قانونی تا تعیین تکلیف نهایی نسبت به دو پرونده اصولا اجرای حکم با تاخیر صورت می‌گیرد.


لازم به ذکر است، پدر آتنا اصلانی، صبح امروز به خبرنگار گروه اجتماعی آنا گفته بود: از روند پیگیری پرونده قتل دخترم رضایت ندارم.


بهنام اصلانی با بیان اینکه اجرای حکم پرونده قتل دخترم به دلیل مشخص نشدن نتیجه دو پرونده قتل دیگر به تعویق افتاده است، تاکید کرده بود: حکم قاتل صادر شده و قطعا اعدام می‌شود؛ اما از روند پیگیری وکیلم رضایت ندارم و عزل وی را به دادستان نیز اعلام کردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته