دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بندرعباس:

دانشجویان جدید از استادان و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی بهره لازم را ببرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس خطاب به دانشجویان جدید این دانشگاه تاکید کرد که از وجود امکانات و استادان بنام و دلسوز حداکثر بهره لازم برده شود.
کد خبر : 213025

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مهدی باقری با انتشار پیام تبریک به استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفته و برای همه فرهیختگان عرصه علمی کشور آرزوی پیروزی و بهروزی کرده است.


در این پیام آمده است: سال تحصیلی جدید را با اتکا به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس عالی دانشگاه در حالی آغاز می ­کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با کسب افتخارات گسترده در عرصه های بین المللی و ملی توانسته سهم بزرگی از تولید علم و فناوری را به خود اختصاص داده و بیش از نیمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش بکشد تا جایی که امروز دانشگاه آزاد اسلامی در هر شهر و دیاری از این وطن اسلامی بستر مناسبی برای پویندگان علم؛ دانش و معرفت به وجود آورده و باعث تحول و انقلابی شگرف در سطوح مختلف آموزش عالی شده است.


سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده و تاکیدات رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تبلور این شعار انقلابی می تواند با ایجاد انگیزه در استادان و دانشجویان کمک شایانی به توسعه و پیشرفت این دانشگاه بکند.


باقری با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تلاقی این روز بزرگ با آغاز سال تحصیلی جدید افزوده است؛ جوانان برومند ایرانی همانگونه که با پیروی از ائمه اطهار علیه السلام راه کمال و تعالی را می پیمایند باید در عرصه علم و فناوری نوین، پله های ترقی را درنوردند و نام ایران را بر تارک جهان پر آوازه سازند.


دانشگاه آزاد اسلامی نیز به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درایت های رئیس دانشگاه توانسته نقشی انکارناپذیر در موفقیت های علمی کشور داشته باشد و رمز بالندگی و افتخار این دانشگاه در زایندگی آن است و استادان ارجمند و دانشجویان عزیز به عنوان دو بال پرواز این دانشگاه محسوب می­ شوند و چشمان همه در انتظار پرواز این عزیزان است که می توانند تاریخ زرین این دانشگاه را رقم بزنند و در میان دانشگاه های معتبر جهان، نام دانشگاه آزاد اسلامی را جاودانه کنند.


باقری در این پیام خطاب به دانشجویان جدید آورده است: اینجانب به نمایندگی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ورود شما را به بزرگترین مجموعه­ دانشگاهی استان هرمزگان خیر مقدم گفته و از اینکه با اعتماد به دانشگاه آزاد اسلامی، این مجموعه بزرگ علمی را برای رشد و بالندگی علمی خود برگزیده اید قدردانی می کنم و بر خود می بالیم که ما را مفتخر ساختید تا حضور گرانبهای شما را ارج بگذاریم و با فراهم کردن امکانات زیربنایی، زمینه رشد علمی و پژوهشی شما عزیزان را محقق سازیم تا از این فرصت به دست آمده در راستای بالندگی ایران اسلامی گام های مؤثری برداریم.


شما امروز مرحله جدیدی از زندگی خود را آغاز می ­کنید و دانشگاه آزاد اسلامی بر آن است تا با امکانات موجود آموزشی، پژوهشی و ... ، شما را در ارتقای درجات علمی و پژوهشی یاری کند، بنابراین انتظار آن است که از وجود استادان بنام و دلسوز دانشگاه حداکثر بهره لازم برده شود، زیرا دستیابی به فن آوری اطلاعات و مدارج عالی، فقط با کار، پشتکار، تلاش و فعالیت شبانه روزی شما عزیزان میسر خواهد شد.


دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با برنامه ریزی اصولی و علمی نه فقط از نظر کمی بلکه از نظر کیفی نیز به سطح قابل قبولی از تولید علم و فناوری نوین نائل شود و با لطف خداوند و همت مسئولان، استادان و دانشجویان دانشگاه امروز با شکل گیری مراکز رشد و حضور شرکت های دانش بنیان و فاصله گرفتن از تکیه بر شهریه دانشجویان امید است تا مسیر تکامل را بیش از پیش طی کند. باشد که همه با هم با وحدت کلمه، همدلی و همراهی، صفحات زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این استان و ایران اسلامی به ثبت برسانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته