دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1396 - 11:23

صادقی: علیخانی در ترکیب تیم اعزامی ایران قرار گرفت

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال از حضور شبنم علیخانی در فهرست بازیکنان اعزامی به رقابت های انتخابی زنان جهان در تایلند خبر داد.
کد خبر : 212969

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‎های انتخابی زنان جهان در گروه ب آسیا از 29 شهریور تا 2 مهرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.


رقابت‌های گروه «ب» انتخابی قهرمانی زنان جهان در آسیا با حضور تیم‌های ایران، کره شمالی، تایلند، کره جنوبی و ویتنام پیگیری می‌شود و دو تیم برتر سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2018 که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، به دست می‌آورند.


سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال از حضور شبنم علیخانی در تمرینات تیم ملی بانوان و در فهرست ١٤ نفره ایران در رقابت های انتخابی قهرمانی زنان جهان خبر داد.


فریبا صادقی پیش از اعزام تیم ملی بانوان اظهار داشت:« باتوجه به برطرف شدن مصدومیت شبنم علیخانی و به آمادگی رسیدن وی از لحاظ بدنی پس از صحبت سرمربی با علیخانی از وی خواستیم در تمرینات حضور پیدا کند که پس از شرکت در تمرینات و سنجش آمادگی این بازیکن تصمیم گرفتیم از این بازیکن خوب کشورمان در پست پاسوری استفاده کنیم.»


وی تصریح کرد: «جوانگرایی خوبی برای این مسابقات انجام دادیم و برای اینکه جوان هایمان به سطح مناسبی از تجربه و مهارت برسند، نیاز دارند کنار بازیکنان باتجربه بازی کنند. با حضور علیخانی می توانیم بازیکنان جوان تیم ایران را به خوبی تغذیه کنیم تا در این مسابقات به اهداف بلند خود دست پیدا کنیم.»


صادقی تاکید کرد: «تیم ملی والیبال بانوان تمام تلاش خود را برای ارائه بازی های خوب و در شان تیم ایران خواهد کرد، ولی نباید فراموش کنیم که جوانگرایی و آینده نگری هزینه دارد.»


تیم ملی والیبال بانوان ایران امشب راهی تایلند می شود و روز چهارشنبه 29 شهریورماه در نخستین مسابقه خود به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها خواهد رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته