دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گوشت گوسفندی شقه‌بدون دنبه 43هزارتومان؛

توزیع مازاد گوشت وارداتی مانع از تکانه‌های بازار محرم می‌شود

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: طبق اطلاعات بدست‌آمده از شرکت امور پشتیبانی دام، این شرکت با گوشت مازاد مواجه شده و ذخایر مناسبی از گوشت‌های وارداتی را در انبارهای خود دارد بنابراین باید با عرضه آن به شرکت‌های توزیع، بسته‌بندی، فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... از تکان‌های شدید این بازار طی ایام محرم جلوگیری کند.
کد خبر : 212955

علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با آنا درباره شرایط بازار این فرآورده و سطح تقاضا در ایام محرم گفت: افزایش تقاضا طی ماه‌های گذشته در بازار مصرفی گوشت گوسفندی، قیمت این فرآورده را با سیر صعودی مواجه کرد اما با توجه به حجم وارداتی که در همین مدت زمانی انجام شد، توانست که ثبات را به این بازار مصرفی بازگرداند و خلع‌های موجود را هم پوشش دهد.


وی ادامه داد: عدم احساس کمبود در بازار و برابری سطح عرضه و تقاضا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر فروشگاه‌های عرضه محصولات پروتئینی باعث شد که طی یک ماهه گذشته شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی نباشیم.


ملکی درخصوص افزایش میزان مصرف گوشت گوسفندی در تکایا به مناسبت ایام محرم،‌ تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار و شرکت امور پشتیبانی دام، باید از میزان ذخایر گوشت وارداتی گوسفند در این ایام به بازار تزریق کنند تا این ثبات برهم نخورد.


وی اضافه کرد: طبق اطلاعات بدست آمده از شرکت امور پشتیبانی دام، این شرکت با گوشت مازاد مواجه شده و ذخایر مناسبی از گوشت‌های وارداتی را در انبارهای خود دارد بنابراین باید با عرضه آن به شرکت‌های توزیع، بسته‌بندی، فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... از تکان‌های شدید این بازار طی ایام محرم جلوگیری کند.


ملکی در پایان خاطرنشان کرد: قیمت روز گوشت گوسفندی تازه، شقه بدون دنبه در بازار مابین 43 تا 44 هزار تومان بوده که قیمت گوشت وارداتی نیز 10هزار تومان ارزان‌تر یعنی 33هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته