دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 17:01
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

هزار و 148 مدرسه در اول مهر موردبهره برداری قرار می گیرد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد: هزار و 148 پروژه عمرانی، شامل 4 هزار و 918 کلاس درس در اول مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد که این آمار 16.7 درصد کل پروژه در دست احداث را تشکیل می‌دهد.
کد خبر : 212767

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد تقی نظرپور در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار کرد: فضای آموزشی بر فرآیند تعلیم و تربیت موثر است، بنابراین با طراحی‌های مناسب می‌توانیم کیفیت آموزشی را در مدارس ارتقا دهیم.


وی افزود: هزار و 148 پروژه عمرانی، شامل 4 هزار و 918 کلاس درس در اول مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد که این آمار 16.7 درصد کل پروژه در دست احداث را تشکیل می‌دهد.


نظرپور اولویت کاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس را مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و افزود: هزار و 622 کلاس درس در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران و خراسان رضوییبه بهره‌برداری می‌رسد.


وی میانگین سالانه دانش آ‌موزی استان‌های مذکور در موضوع فضای آموزشی را از سطح متوسطه کشور پایین‌تر اعلام کرد و گفت: 29 هزار و 473 کلاس درس در حال احداث است که با شرایط موجود، اتمام این پروژه‌ها تا پایان برنامه ششم توسعه به طول می‌انجامد، اما در صورت همت خیرین، می‌توان زودتر این طرح‌ها را به پایان رساند.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی ساخته شده بسیار مهم است و مدیران مدارس باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند تا عمر مفید فضاهای ساخته شده افزایش یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته