دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 09:28
به میزبانی واحد گرگان برگزار شد؛

هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در ایستگاه هفتم + مصوبات

هفتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور اعضا و با ریاست دکتر احمد شاهورانی نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه در استان‌های شمالی با بررسی دستورکار پیش‌بینی شده در واحد گرگان برگزار شد.
کد خبر : 21273

به گزارش خبرنگار آنا از گرگان، نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد در استان گلستان در این جلسه با توجه به ضرورت تامین 16 درصد بودجه دانشگاه ها و مراکز در سال 95 از محل درآمدهای غیر شهریه ای اظهار کرد: فقط با تلاش مضاعف می توان از پس این امر برآمد.


شاهورانی افزود: تاسیس شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک های فناوری در استان گلستان مسیری مطمئن برای فعالیت های اقتصادی درآمدزا در واحدهای دانشگاه در استان گلستان است و هیات امنا با مصوبات مناسب کمک خوبی برای واحدهای استان خواهد بود.


شاهورانی طرح تجمیع مراکز را طرحی حمایتی دانست و گفت: با تجمیع مراکز حمایت واحدهای مادر از مراکز بیشتر و نظارت بر عملکردها دقیق تر می شود.








شاهورانی طرح تجمیع مراکز را طرحی حمایتی دانست و گفت: با تجمیع مراکز حمایت واحدهای مادر از مراکز بیشتر و نظارت بر عملکردها دقیق تر می شود

در ادامه، دستور کار جلسه توسط دکتر آرین ساطعی دبیر هیات امنای استان و رئیس واحد گرگان مطرح و در خصوص هر یک از بندهای دستور جلسه، تبادل نظر و نتایج به شرح زیر به تصویب اعضای حاضر رسید.


در موضوع وضعیت واحدها و مراکز آموزشی در استان مقرر شد مراکز آموزشی استان با واحدهای مادر تجمیع شده و انجام تمام امور در مراکز زیر نظر واحد مادر صورت پذیرد.


در موضوع 9 طرح­ اقتصادی دانش بنیان مقرر شد پس از رفع موردی نواقص، طرح ها در شورای اقتصاد دانش بنیان استان موضوع با تایید در کمیسیون دائمی، اجرایی شود. این طرح ها نیاز به تصویب مجدد در هیات امنا نخواهند داشت.



در مورد طرح سامانده­ی آزمایشگاه­ های همکار آزاد (ساها)، اتصال شبکه آزمایشگاه­ های واحدهای استان به شبکه ­های آزمایشگاهی کشوری مصوب شد.


همچنین با توجه به گزارش دبیر هیات امنای استان از وضعیت واحدها و مراکز آموزشی استان در خصوص نحوه پراکنش دانشجویان در مقاطع مختلف پیشنهاداتی مطرح و نحوه یکسان سازی شهریه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و تجمیع آموزشکده های سما جهت پیگیری در سازمان مرکزی به تایید رسید.


مصوبات هیات امنای استانی پس از تایید رییس دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته