دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاوه مهدوی در گفت‌وگو با آنا:

نمایشی درباره اقتصاد مقاومتی به حوزه هنری می‌برم

کاوه مهدوی نمایش«ایستاده، پیچیده، منتظر نیامده» را دی ماه روی صحنه می‌برد.
کد خبر : 212724

کاوه مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «نمایش «ایستاده، پیچیده، منتظر نیامده» درباره اقتصاد مقاومتی است که با فرمت استندآپ کمدی اجرا می‌شود.


وی عنوان کرد: «نمایش «ایستاده، پیچیده، منتظر نیامده» اثری مبتنی بر استندآپ کمدی است که با تهیه‌کنندگی حمید نیلی، دی ماه در سالن مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.»




مهدوی ادامه داد: «این نمایش؛ یک داستان است که 4 بار تکرار می‌شود و در هر تکرار مخاطب را متوجه یکسری واقعیت‌ها می‌کند. در بخش های مختلف این نمایش هربار یکسری چیزها جابجا می‌شود تا در نهایت مفهوم موردنظر را به مخاطب منتقل کند.»




کارگردان نمایش «ایستاده، پیچیده، منتظر نیامده» در اشاره به مضمون این نمایش تصریح کرد: «این اثر درباره تعدادی از مغازه‌داران است که نسبت به کسی که قصد خرید زمینی بکر و بزرگ را دارد مشکوک می‌شوند و...»




وی همچنین بیان کرد: «در حال حاضر بازیگران این نمایش مشخص نشده است اگرچه با چندتن از نقش‌آفرینان صحبت‌های اولیه برای حضورشان در این اثر انجام شده است.»




کاوه مهدوی همچنین امروز 26 شهریورماه کارگاه آموزشی را با عنوان «استندآپ کمدی به کمک تئاتر بی‌چیز و ملودرام» در شهرستان پیشوا برگزار خواهد کرد و در آن به ویژگی‌های استندآپ کمدی در تئاتر اشاره خواهد کرد.




این مدرس تئاتر در این باره نیز عنوان کرد: آموزشی که در کارگاه آموزشی خواهم داشت در راستای مقوله کمدی تجربی تک نفره است که به دو شیوه گرتوفسکی که مبتنی بر حرکات بدن است و بحث ملودرام که در نمایش تک نفره ویژگی خاصی دارد، انجام خواهد شد.




لازم به یادآوری است، کاوه مهدوی در آخرین کارگردانی‌اش که اردیبهشت امسال بود، نمایش «آوازهای سرشام» را با همکاری گروه تئاتر لحظه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فاطمه رومیانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۰
سلام.
برای تهیه این نمایشنامه و اجرای آن در دانشگاها باید چکار کرد؟؟
هلدینگ شایسته