دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 14:48
جام قهرمانان بزرگ والیبال؛

پیروزی ملی‌پوشان والیبال مقابل تیم میزبان/ایران در یک قدمی سکوی جهانی

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت های قهرمانان بزرگ جهان به مصاف ژاپن رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم میزبان بگذرد.
کد خبر : 212700

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه دیدارهای روز چهارم مسابقات والیبال قهرمانان بزرگ جهان تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت 14:45 دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم ژاپن می رود.


تیم ایران از سه بازی گذشته 4 امتیاز کسب کرده و برای ماندن در جمع سه تیم برتر این رقابت ها بعد از مسجل شدن قهرمانی برزیل در این مسابقات به دو برد مقابل چین و فرانسه نیاز دارد.


شاگردان ایگور با ترکیب اولیه سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، سامان فائزی،فرهاد قائمی، امیر غفور مقابل ژاپن به میدان رفتند.


ست اول: 25-21 به سود ژاپن


تیم ایران در این ست بر خلاف انتظار ظاهر شد و این چشم بادامی‌ها بودند که از بازی ضعیف شاکردان ایگور نهایت استفاده را بردند توانستند با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست دهند.در این ست مردان ایران در دریافت‌ها بسیار ضعیف عمل کردند.


ست دوم: ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران


تیم ایران نسبت به ست اول در این ست بازی را کاملا متفاوت آغاز کرد و همان ابتدای کار توانست با نتیجه ۵ بر یک از ژاپن پیش بیافتد و استراحت فنی اول را هم با نتیجه ۸ بر ۳ از آن خود کند.در ادامه بازی سرویس های خوب تیم حریف و دریافت های ضعیف تیم ایران باعث شد تا فاصله امتیازات حتی به یک امتیاز هم برسد اما در نهایت ایران توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ کار را به استراحت فنی دوم برساند. روند خوب بازی ایران باعث شد تا کار برای ژاپن سخت شود و در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران خاتمه یافت.


ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
در ست سوم هم ایران و هم ژاپن بازی پایاپایی را انجام دادند. ژاپنی ها با تکیه بر سرعت و سرویس های خود ایران را به دردسر انداختند اما شاگردان ایگور کولاکوویچ در نهایت موفق شدند ست سوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به اتمام برسانند.


ست چهارم ۲۵ بر ۱۴به سود ایران


تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم هم کاملا از حریفش برتر بود و توانست با استفاده از سرویس ها و دفاع خوب ملی پوشان، برتری خود را تا پایان ست حفظ کند. ست چهارم هم با نتیجه 25 بر 14 به اتمام رسید و تیم ایران با کسب سه برد در این مسابقات و ثبت یک باخت مقابل برزیل در آستانه حضور روی سکوی جهانی قرار بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب