دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 16:37

قدردانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب از مسئولان دانشگاهی استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب از مسئولان دانشگاهی استان کرمانشاه در خصوص مساعدت به منظور تکمیل ساختمان 1098 واحد اسلام آباد قدردانی کرد.
کد خبر : 21268

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عبدالعلی احمدی در دیدار با کارکنان واحد موفقیت دانشگاه و هر سازمان دیگری را در انجام دقیق وظایف و داشتن تعامل و اخلاق خوب نیروی انسانی آن مجموعه دانست و با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: بر خود لازم می دانیم از مسئولان دانشگاهی استان در خصوص مساعدت به منظور تکمیل ساختمان 1098 واحد اسلام آباد کمال تشکر را داشته باشیم چرا که این بزرگواران تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات نه تنها این واحد بلکه تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی به کار بسته اند.


وی افزود: اگر کارکنان و اعضاء هیات علمی در انجام وظایف دقت خود را به کار گیرند و با تعامل و اخلاق مناسب با ارباب رجوع برخورد کنند، پیشرفت مجموعه و ارتقاء آن میسر خواهد شد.


احمدی گفت: هدف از برگزاری جلسات دوره ای با کارکنان و عوامل اجرایی دانشگاه مشخص کردن روند فعالیت ها برای همکاران است و ما در این جلسات آماده شنیدن و به کار گرفتن نظر و پیشنهاد همه همکاران هستیم تا تعامل به نحو مطلوبی در دانشگاه انجام شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: احمدی کارکنان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته