دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 13:08
برانکو ایوانکوویچ:

برد مقابل الاهلی می‌تواند برای پرسپولیس بحران‌زا باشد/ خودم را درگیر استقلال نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالی برد مقابل الاهلی می‌تواند مقداری از جدیت ما کم کند.
کد خبر : 212645

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهارداشت: «طبیعی است که بعد از بازی مقابل الاهلی یک رضایتمندی ویژه‌ای بین ما وجود دارد اما این خوشحالی می‌تواند به طور ناخواسته مقداری ما را از جدیت بیاندازد. این طور بازی‌ها نه برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌ها در دنیا می‌تواند بحران‌زا باشد که بعد از یک بازی خوبی در لیگ قهرمانان شاید بازی بعدی را با افت همراه کند.»


وی ادامه داد:«می‌دانیم کارمان سخت است خودتان شاهد بودید دو فصل پیش بازی سختی با پیکان داشتیم .مطمئن هستیم پیکان فردا از تمام قوا استفاده می‌کند تا از جو برد ما استفاده کند. ما دوست داریم بردهای متوالی را حفظ کنیم و در آستانه بازی با الهلال در شادابی کامل باشیم.»


برانکو افزود: «ما هدفمان حداکثری است و این فرمت جدید لیگ قهرمانان است که متفاوت و سخت‌تر شده است اما خوشحالیم که پروین و استانکو توانسته‌اند تیم را به فینال ببرند. بخصوص پروین که سمبل پرسپولیس است. استانکو مشکل پا داشت و پایش را قطع کرده‌اند اما او هم از مربیان بزرگ و از بزرگترین همکاران ایویچ بوده است.می‌دانیم تاثیر استانکو در ایران زیاد بوده اما نمی‌خواهیم پنهان کنیم که بازی با الهلال برای ما است و جای جبران ندارد. جلوی الهلال کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نخواهند بود.»


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت سیدجلال حسینی گفت:« امیدوار هستیم تا بازی با الهلال برسد. او شش سانتی متر کشیدگی همسترینگ داشت. قبل از بازی با سپاهان وضعیتش را بررسی می‌کنیم اما نمی‌توانیم ریسک کنیم.»


او افزود:« ما هم تغییراتی در ترکیب فردا داریم و بخشی از بازیکنان را استراحت می‌دهیم تا در ترکیب اصلی نباشند اما مهم است که بازیکنان در شرایط بازی باشند. مثل ما که باید با سپاهان بازی ‌کنیم، الهلال هم با الاتحاد داربی دارد.»


برانکو در مورد مدت قراردادش و جانشینی‌اش در تیم ملی به جای کی‌روش گفت: «فعلا این موضوع مطرح نیست. تمام تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و روی آینده نزدیک تمرکز کرده‌ایم .»


سرمربی پرسپولیس درباره استقلال هم عنوان کرد: «حرفی ندارم چون عادت ندارم به حیاط دیگران چشم بیندازم و مشکلات حیاط خودمان را حل می‌کنم. خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.»


برانکو در مورد استراحت بازیکنان الهلال برای بازی با پرسپولیس بیان کرد: «این سوال خوبی بود. الهلال آمادگی دارد که ۳۷ میلیون یورو پرداخت کند تا دیگو کاستا بیاید و چهار ماه برایش بازی کند. نمی‌دانم آنها در چه فازی هستند. اتلتیکو مادرید نمی‌تواند کاستا را بگیرد. الهلال هم نمی‌توتند او را بازی دهد اما می‌خواهم به پتانسیل مالی آنها اشاره کنم. می‌دانم، منظورم پتانسیل مالی این تیم است. پتانسیلی که باشگاه عربستانی دارد، نمی‌دانم فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس کمک می‌کنند یا خیر اما فکر می‌کنم منطقی است که هم فدراسیون هم وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس کمک کنند چون پرسپولیس معرف ایران است، پرسپولیس فوتبال و مردم ایران را به بهترین وجه معرفی می‌کند، خودتان شاهد شادمانی مردم ایران بودید، فرقی نمی‌کند که آنها هوادار استقلال، تراکتورسازی، سپاهان یا اهوازی باشند، از هرجای ایران که باشند حداقل وقتی با من روبرو می‌شدند از برد پرسپولیس خوشحال بودند، از بوشهر، مشهد و شهرهای مختلف. حتی به من می‌گفتند ما هوادار استقلال هستیم اما پرسپولیس را در این بازی تشویق می‌کنیم و انتظار و اطمینان من این است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به پرسپولیس کمک کنند..»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب