دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 16:22

اکتاویو: فاصله زیادی با تیم‌های مطرح نداریم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: وجود عبداللهی در مسابقات جهانی شرایط تیم را از نظر فیزیکی و روحی روانی بالا خواهد برد.
کد خبر : 21262

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت آمادگی بازیکنان گفت: «پنجمین اردوی تیم ملی امروز به پایان رسید و تمام بازیکنان 100درصد با انگیزه و آماده هستند تا با کیفیت بالا در پرتغال به مصاف حریفان خود بروند. تا جام جهانی هر هفته اردو داریم. در واقع هفته ای 3 روز بازیکنان را در اختیار داریم و این برنامه تا آغاز مسابقات جام جهانی ادامه خواهد داشت.»


وی در ادامه درباره اردوی تدارکاتی تیم در برزیل بیان کرد: «29 خرداد به برزیل می رویم، هدف از برگزاری این اردو حفظ آمادگی و رساندن بازیکنان به سطح تیم های مطرح دنیاست چرا که اعتقاد دارم به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی فاصله زیادی با تیم های قدرتمند جهان نداریم. بعد از پایان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر عازم برزیل می شویم و در آنجا کمپ 12 روزه ای را برگزار و چهار دیدار دوستانه با تیم های مطرح برزیل انجام خواهیم داد.»


اکتاویو در ادامه افزود: «اطمینان دارم اگر طبق برنامه جلو برویم، می توانیم در پرتغال خوب ظاهر شویم. بازیکنانم آماده هستند تا قابلیت هایشان را نشان دهند.»


سرمربی تیم ملی در پایان درباره مصدومیت عبداللهی گفت: «متاسفانه وی در بازی‌های لیگ دچار مصدومیتی شدید شد. نگران وضعیت وی هستیم، چرا که او یکی از مهره های کلیدی تیم ملی است. تیم پزشکی تمام سعی خود را در این زمینه می کند تا این بازیکن به مسابقات جام جهانی برسد چرا که وجود عبداللهی شرایط را از نظر فیزیکی و روحی روانی تیم بالا خواهد برد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته