دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1396 - 12:19
والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان - ژاپن

شاگردان« ایگور» در آستانه تاریخ سازی/ عبور از «ژاپن» و«فرانسه» برای رسیدن به مدال

تیم ملی ایران برای رسیدن به مدال رقابت‌های والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان باید در دو بازی باقی مانده خود در این رقابت‌‌ها پیروز میدان شود.
کد خبر : 212552

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، چهارمین روز رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان امروز با بازی های سرنوشت سازی همراه خواهد بود. در اولین دیدار روز چهارم برزیل مقابل آمریکا به میدان رفت و با برتری ۳ بر ۲ به امتیاز 9 رسید و صدرنشین این رقابت ها شد.


در بازی دوم امروز دو تیم ایتالیا و فرانسه امروز از ساعت 11:10 دقیقه به مصاف هم رفته‌اند که در صورتی که ایتالیا بتواند سه امیتاز کامل بازی را به دست آورد به امتیاز 9 می رسد و از نظر تعداد بردها و امتیازات با برزیل هم ردیف خواهد شد اما باز هم از نظر معدل ست‌ها قهرمان المپیک ریو ( برزیل) برتر است و در جایگاه صدر قرار می گیرد.


بازی سوم امروز بین دو تیم ژاپن و ایران انجام می‌‌شود که یک بازی حیاتی و سرنوشت ساز برای بلندقامتان ایران خواهد بود چرا که در صورت پیروزی سه بر صفر مقابل ژاپن ایران 7 امتیازی می شود و در جمع سه تیم برتر اول جدول قرار می‌گیرد. البته اگر ایتالیا در بازی با فرانسه پیروز شود در جایگاه دوم قرار می گیرد و ایران به سومین رده می رسد اما اگر فرانسه برنده این دیدار شود، ایران بعد از برزیل صدرنشین در جایگاه دوم می‌ایستد.


در بازی امروز تیم ژاپن با عملکرد نه چندان درخشان و با شکست مقابل بزرگان والیبال جهان شانس کسب سکوی جهانی را از دست داده‌است اما با توجه به میزبانی این مسابقات انگیزه بسیار زیادی در نبرد با تنها حریف آسیایی خود در این رقابت‌ها دارد. البته چشم بادامی ها به خوبی می دانند کار راحتی مقابل بلند قامتان ایران ندارند چرا که شاگردان ایگور برای اینکه خیالشان از بابت کسب مدال راحت باشد همه توان خود را به کار می گیرند تا هم در بازی امروز و هم بازی با فرانسه پیروز میدان شوند.


تیم ملی ایران تا به این جای رقابت ها سه بار به میدان رفته است که از این سه بازی حاصل آن دو پیروزی مقابل ایتالیا و آمریکا با نتیجه سه بر دو بوده است، در سومین بازی تیم ملی ایران به مصاف قهرمان المپیک ریو بزریل رفت اما در این دیدار حساس و سرنوشت ساز شاگردان ایگور توان مقابله با تیم قدرتمند برزیل را نداشتند و با نتیجه سه بر صفر تن به شکست دادند.


در حال حاضر برزیل یا سه برد و نه امتیاز، آمریکا با دو برد و هشت امتیاز، ایتالیا دو برد و شش امتیاز، ایران دو برد و چهار امتیاز، فرانسه یک برد و سه امتیاز و ژاپن بدون برد و امتیاز در رده‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.


شاگردان ایگور ظهر امروز (شنبه) از ساعت 14 و 45 دقیقه به وقت ایران در شهر اوساکا ژاپن به مصاف تیم ملی ژاپن خواهند رفت تا سرنوشت خود را در این مسابقات رقم بزند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته